Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Geniale domæner - perfekt til søgeoptimering

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har købt nogle domæner med den mål at få lavet nogle hjemmesider, desværre har jeg ikke haft tiden til at bruge alle de mange domæner jeg har fået købt, så jeg sælger dem her til kostpris - cirka. 350 DKK

Nogle mener domænerne er søge til søgeoptimering - andre ikke, men om ikke andet - skriv hvis i har interesse i et eller flere af domænerne.

Mere info om .im domæner: https://www.nic.im/public/pricing.mth

Domæner

artikler.im

biler.im

billet.im

billetter.im

briller.im

cykel.im

debat.im

dedikeret-server.im

dedikeretserver.im

egen-server.im

ferie.im

flybillet.im

frugt.im

gave.im

gaver.im

gratis6.im

gravid.im

kaffe.im

kort.im

linux-server.im

madopskrifter.im

motion.im

murer.im

nyheder.im

opskrift.im

opskrifter.im

priser.im

rapport.im

rejse.im

rejser.im

sange.im

scor.im

serverhosting.im

slank.im

snak.im

sommerhus.im

sommerhuse.im

sundhed.im

teknik.im

tilbud.im

vine.im

vuf.im

webhotel.im

windows-server.im

Kontakt mig med et bud.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SEO værdien af domænenavnet er altså lille, så du skal nok ikke forvente den store indkøbsiver Sad

Venlig hilsen
Ole

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:23

hvad koster et .Im domæne i oprettelse og årsgebyr?

Fra Århus
Tilmeldt 5. Sep 07
Skrevet kl. 14:33

Jeg er ikke helt enig i dig, hvertfald ikke ud fra min egen erfaring, jeg har søsat en del domæner og det har givet en masse trafik og hvad jeg kan læse fra Google Analytics kommer mange af de besøgende på søgeord der er ligmed domænenavnet.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Sep 07
Skrevet kl. 14:33

Du kan se priserne her: https://www.nic.im/public/pricing.mth

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 14:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Bahl:

Jeg er ikke helt enig i dig, hvertfald ikke ud fra min egen erfaring, jeg har søsat en del domæner og det har givet en masse trafik og hvad jeg kan læse fra Google Analytics kommer mange af de besøgende på søgeord der er ligmed domænenavnet.

jeg vil meget gerne se screenshot fra din Google Analytics, samt Backlinks, Indhold & andet link building og SEO mæssigt gjort til de domæner :)

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 14:35
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Jeg tvivler meget stærkt på du har købt alle disse domæner uden at tænke på vidersalg. Vil mene det du har gang er stærkt på grænsen til at være ulovligt, hvis det ikke direkte er det.

Uanset hvad er det mega dårlig stil.

At du samtidig prøver at sælge dem på ikke eksisterende seo værdi, er endu mere dårlig stil.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 14:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Bahl:

Du kan se priserne her: https://www.nic.im/public/pricing.mth

Det er godt nok dyrt.. Jeg ville hellere være kreativ med et .dk domæne så :)

Fra Århus
Tilmeldt 5. Sep 07
Skrevet kl. 14:43

"Velkommen til Amino.dk Daniel", "Tak skal du have, sikke en fin velkomst" Stick out tongue

Jeg kan ikke se hvad der er galt i at købe domæner der er tiltænkt hjemmesider man planlægger at lave?

Om ikke andet er jeg interesseret i sælge dem til noget nær kostpris, da jeg kan se jeg ikke får tiden til at bygge dem alle, derfor tænkte jeg at nogle her på Amino.dk kunne være interesseret at ovetage disse domæner som om noget (efter min mening) giver nogle gode mulighed på søgemaskine og ikke mindst er nemme for folk at huske.

Om nogle er interesseret eller ej kan jeg ikke vide, i ved det åbenbart? :-), men jeg syntes da ikke der er nogle grund til at havle mig ned med at kalde dette indlæg dårlig stil eller direkte ulovligt - det mener jeg er dårlig stil ;)

Daniel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:50
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

rettelse "kig længere frem i debatten trådstarter har ændret i sin  teksten meget  derved er det ikke så misvisende teksten og debatten gik lidt galt kig de næste sider frem.så det er 2 forskellige indlæg vi har kommenteret på nogle af os"

1 dine domæner er ikke på første  google da google har lavet personlige søge resultat , så det kun på din computer de ligger godt på google http://www.thomas-rosenstand.dk/personaliserede-resultater-google

2 hvad er mange besøgene for dig for nogle er sølle 100 om dagen vildt mange , for en som mig er det vildt lidt , er det plus 1000 om dagen ?

3 du får folk til tro de kommer ind på scor.dk mv. dette tvivler jeg på , er helt lovligt , i hvert fald får du masse af sure folk , der kommer ind på din hjemmesiden.

4 dine domæner er ikke noget værd udover den værdi , som det er for det firma der ejer dette image .

5 hvorfor poster du i forum dette her ? det er meget dårlig stil synes jeg og  oveni at skrive det har en vild SEO værdi

6 Et råd godt til dig ,Skaf dig et unikt domæne der er dit eget byg din virksomhed op ad det , det har en langt større værdi for dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)