Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50000 hvad kan de bruges til

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Bak:

Hey Thomas

Jeg ville, hvis jeg var dig, værtfald bruge en del af pengene på at få din hjemmeside til at være super svedig og up to date. Man kan læse om programmet her. Hvordan får du Rosenstand så billigt? Embarrassed

Nu skal der lige lidt fakta på bordet :-) For det første har Tex-Tryk ikke indgået nogen aftale med os endnu. Thomas har fået et tilbud, men der mangler lige lidt oplysninger og en ordrebekræftelse. Og han har såmænd ikke fået noget "billigt" - det er kun en ganske lille opgave, vi måske skal løse for ham.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 18:40
Nå, der stod bare noget med max time pris på 600,- på VIP programmets hjemeside, det lød bare billigt :-)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:49

Mathias Bak:
Nå, der stod bare noget med max time pris på 600,- på VIP programmets hjemeside, det lød bare billigt :-)

Nå - jeg kender ikke det program, må jeg indrømme. Jeg koster 1.495 kr. ekskl. moms pr. time for den type opgave. Det er jo lidt mere end de 600 (gad vide hvor meget VIP konsulentarbejde der kan købes for en timeløn på 600...).

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 19:15

Thomas Rosenstand:

Nå - jeg kender ikke det program, må jeg indrømme. Jeg koster 1.495 kr. ekskl. moms pr. time for den type opgave. Det er jo lidt mere end de 600 (gad vide hvor meget VIP konsulentarbejde der kan købes for en timeløn på 600...).

Måske de kommende deltagere i Paradise Hotel Wink

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:16

Swon:

Thomas Rosenstand:

Måske de kommende deltagere i Paradise Hotel Wink

Jeg vil meget gerne vide hvad for en form for konsulent man får:P?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)