Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Våbenskjold / nationalvåben / rigsvåben / National Coat of Arms

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...  

Vi er ved at få lavet fodboldtrøjer til VM til sommer og skal til det formål bruge højtopløselige (helst vektorgrafik) trykklare Nationale våbenskjold fra 32 lande (deltagerne ved VM i fodbold).

   Kender du et sted, hvor man kan købe en sådan ydelse?

 

Mvh.

Michael

Tkf. 6166 1069

mmj@ideavelop.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg giver dig gerne et uforpligtende tilbud på opgaven. Du er velkommen til at sende mig en PM, eller mail til info@anjahallsson.com

Der er også forskellige sites som sælger vector flag/skjold med udvidede licenser. Du kan prøve at lave en google søgning på - flag shield vector - så dukker der lift forskelligt op. Fx denne (godt nok ikke bedste eksempel til tryk!)

Hvis du vil have dem specielt udarbejdet kan du også vælge at sætte opgaven op på Amino Freelancer og få bud fra forskellige grafikere.

 

Mange hilsner Anja

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det kan også være at du kan bruge disse: http://www.istockphoto.com/file_search.php?action=file&lightboxID=3467972


// Peter

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Prøv at liste navnene på de lande som i skal have. Jeg har flagene i vektor grafik - det er det jeg kan tilbyde. Kan også tilbyde at levere dem som transfermærker/broderimærker med limbagside. Kan også levere de færdige produkter hvis det var !

Evt. skriv til : kennbo.grafik@gmail.com

MvH

Kenn Bo

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)