Jeg er blevet deaktiveret af google i mine øjne uden grund.
Havde mine koder på to sites
www.beachlifeworld.com gav kun 15-20 klik om dagen satte mine koder ind på www.wecip.dk som er vildt meget besøgt og nogle uger efter var min konto deaktiveret.
Jeg har skrevet til dem uden held da jeg ikke får et svar tilbage. Er rigtig træt af det da det jo var en stor del af ideen at det skulle give noget mønt.
Nogle der har prøvet det samme og ved hvad jeg kan gøre ? Eller er det bare slut ?
Nu ved jeg ikke hvor du havde dine Adsense blokke, men hvis der har stået "støt vores sponsorer" ovenover blokken, så har du grunden til at Goggle har lukket din Adsense konto.
Jeg fik lukket min, fordi jeg (dum som jeg er) havde klikket omkring 10gange på mine egne reklamer. Jeg ville blot tjekke de reklamer, som jeg jo reklamerede for på mit website, men google opfattede det selvfølgeligt somom jeg forsøgte at snyde med selv at klikke på mine reklamer.
Jeg har skrevet et par hurtige mails til dem uden held og det er efterhånden 5mdr siden jeg blev "banned". Tror ikke du skal regne med, at det bliver nemt at få åbnet kontoen igen. Desværre.
Nu ved jeg ikke om du, inden du blev smidt ud af AdSense-netværket, også skrev "Støt vores sponsorer" på www.wecip.dk, som du gør nu, men det kan ihvertfald fint være derfor du er blevet smidt ud, da det af Google næsten helt sikkert opfattes som en opfordring til klik på annoncer.
Jeg mener i øvrigt at du bør afholde dig 100% fra at opfordre til klik på annoncer, da det i bedste fald ikke betyder noget for din deltagelse i et givent reklamenetværk og i værste fald, som nu, betyder, at du bliver smidt ud. Brug hellere meget mere energi på at udvælge annoncer og affiliatelinks der matcher dit indhold. Det vil du få meget større succes med.