Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO plugin i Wordpress

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Jeg viller lige høre om der er nogen som kan anbefale et godt SEO plugin til Wordpress. Sådan at det er nemmere at strukturere sin side ordentligt.

Mf-Massage.dk

Mark Frøding

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:10

Jeg vil godt bakke Fluer´s forslag op. All in One SEO pack er rigtig godt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24

Jeg tilslutter mig de tidligere anbefalinger af AIO Seo-plugin. Claus Heinrich har begået følgende guide tl opsætning, hvilket burde minimere risikoen for begynderfejl:

http://da.clausheinrich.com/all-in-one-seo-wordpress/

Go' arbejdslyst!

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 10:55

Supper takker for linket

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:06

Som de andre også er inde på er all in one seo pack et fantastisk redskab.

Der findes en lang række ting du desuden kan gøre for at have en godt optimeret installation. Blandt andet kan brugen af jumpbreak / læs mere bruges til at undgå duplicate content, og en god linkstruktur er også at foretrække. Det kan være at du kan få en idé eller to til nyttige plugins i morgenens blogindlæg på: http://emil-blucher.dk/blog/wordpress-plugins

/ Emil

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:29

All in one seo pack er et super plugin, men hvad er det præcist du søger, seo er jo mange ting.?

Hvilken funktion søger du?

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 01:22

Det var faktisk en af de ting sm ligger i all in one seo pack. det dækker på nuværende tidspunkt mit behov i forhold til hvad jeg selv kan styre :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:48

Er der nogen der ved hvorfor i alverden Wordpress ikke bare har dette med som default. Hvorfor det starter ud med at være sådan et SEO-helvede at arbejde med, det er mig en gåde, når det meste vedr. fx duplicate content og URL's kunne løses ganske simpelt.?

Jeg er helt ny i wordpress, men ville da lige teste det og har så oprettet en blog hvor jeg for sjov har skrevet lidt her om extra bladet (et eller andet skulle jeg jo skrive, lorem ipsum går jo ikke, så kommer der bare duplicate content på min hjemmeside fra start) Stick out tongue

Jeg er allerede nu røget direkte i DC-fælden, uden at kunne løse det selv i Wordpress, og ser nu denne tråd, så jeg håber all in one seo pack kan hjælpe på min test blog. Er der nogen derude som ved om Wordpress har tænkt sig at release en update / ny version en dag som er fri for disse SEO-problemer?  Jeg er ikke så vant til at arbejde med disse typer systemer, men jeg synes det virker åndsvagt at man skal installere noget køreklart for derefter at plaske det til med det ene plugin efter det andet, istedet for bare at have én standard der spiller fra start.

Det er jo som at købe et par bukser med huller over det hele, og derefter købe lapper og så lime hullerne til ét efter ét. Er det virkelig et af verdens førende blog-programmer værdigt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)