hej, jeg går med en lille ide i hovedet, dette er at starte et firma op med salg af forskelligt tøj/tøj med nogle fede tryk, men har ikke helt overskudet til og starte det op alene og har heller ikke pengene til dette, jeg søger derfor en der vil gå ind i dette projekt og lægge penge i det. jeg kræver blot 35% af overskudet, resten er dit, da det nu er dig der har lagt penge i det, min rolle vil blive og skaffe kunder m.m, styre websitet og få nyt tøj hjem m.m.hvor din rolle skal være og tage ud til kunden og vise tøjet frem, og få udfyldt ordreseddel, lager m.m. har jeg pladsen til så der er ingen problemer, håber der er nogen der synes om ideen og ville ha interesse i og lægge penge og arbejde i dette,
Med venlig hilsen
Mark jensen.
Tlf: +45-30428393
Messengar :info@jj-electronic.dk
Mail: info@jj-electronic.dk
Url: http://www.jj-electronic.dk
Det lyder ellers meget godt med 65 % af overskuddet, men det kommer selvfølgelig også an på størrelsen af dette, og hvor stor en investering det kræver starte virksomheden op.
Hvis du søger en investor, så er det nok en god idé at få udarbejdet en forretningsplan, da du skal overbevise denne til at investere i dit firma. Hvis jeg skulle smide penge i virksomheden, så ville jeg være 100 % sikker på at idéen var blevet gennemtestet, og der var blevet udarbejdet fornuftige budgetter.