Findes der nogle Aminoer der kan lave Flash hjemmeside?
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
23-01-2010 kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Jeg ønsker et bud på hvad en flash side som denne koster:
www.stuhr.dk
Og det er med vilje at dette ikke lægges i freelancer , da jeg ønsker at kunne se henvisninger med det samme til referencer.
Svar
Tilmeldt 5. Jan 10
Eriksen321
Skrevet
23-01-2010 kl. 16:19
Svar
Hej
Jeg kan lave en side i flash til dig, som den side du har lagt som reference, for omkring 4-5000 kroner.
Er du interesseret i at se mine referencer, kan du skrive til denne mail eriksen321@hotmail.com
Mvh Thomas
Svar
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Og det er med vilje at dette ikke lægges i freelancer, da jeg ønsker at kunne se henvisninger med det samme til referencer.
Det kan du også på freelancer og dem som ikke har referencer afviser du så bare :)
Du er opmærksom på det er en ret stor sag at søgeoptimere en flash side ikk ?
/allan
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
23-01-2010 kl. 16:33
Svar
Jeg kan lave en side i flash til dig, som den side du har lagt som reference, for omkring 4-5000 kroner.
Er du interesseret i at se mine referencer, kan du skrive til denne mail eriksen321@hotmail.com
Hej Thomas,
Er du ikke venlig at sende dine refencer som Privat besked her på Amino ?
På forhånd tak.
Mvh/Jan
Svar
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
23-01-2010 kl. 16:36
Svar
Og det er med vilje at dette ikke lægges i freelancer, da jeg ønsker at kunne se henvisninger med det samme til referencer.
Det kan du også på freelancer og dem som ikke har referencer afviser du så bare :)
Du er opmærksom på det er en ret stor sag at søgeoptimere en flash side ikk ?
/allan
Nej det var jeg ikke, men mange tak for input.
Mvh
Svar
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
23-01-2010 kl. 16:38
Svar
Tak for input, det leger jeg lige lidt med, men kunden har massere af penge, så det er mere at finde den rigtige løsning frem for lav pris.
Men dit link kan være interessant i andre sammenhænge.
Så tak :-)
Mvh.
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Tak for input, det leger jeg lige lidt med, men kunden har massere af penge, så det er mere at finde den rigtige løsning frem for lav pris.
Men dit link kan være interessant i andre sammenhænge.
Så tak :-)
Mvh.
Super:) jeg har selv ikke haft tid til at fordybe mig i det, men selve opbygningen af adminstrationen og redigeringen af siderne og flash effekterne er så let at bruge:)
Svar
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Nej det var jeg ikke
Så vil jeg anbefale dig at undersøge det inden du smider for mange penge efter noget som måske ikke kan bruges efterfølgende.
Et kort kik på Thomas-rosenstand side gav lidt om emnet . Han skriver lidt sammen med Trine om det.
/allan
Svar