0 false 21 18 pkt 18 pkt 0 0 false false false
0 false 21 18 pkt 18 pkt 0 0 false false false
Jeg er nu ved at nå dertil, hvor jeg skal finde en virksomhed at skrive hovedopgave i. Hovedopgaven skal skrives i samarbejde med en mode-/tekstilvirksomhed og skal løse/komme løsningsforslag på en konkret opgave.
Eksempler på en hovedopgave kunne være: Oplæg til konkret opgave
Projektet giver mulighed for at afprøve, planlægge, dokumentere og evt. udføre et givent projekt eller tiltag. I har måske spekuleret på om det kunne betale sig/lade sig gøre at lave en ekstra sæsonkollektion, introducere et nyt område, og ønsker f.eks. at undersøge muligheden for også at producere strømper, undertøj, herretøj, børnetøj, regntøj ellers lign. Mulighederne er mange. Jeg arbejder efter Jeres designoplæg eller udarbejder designoplæg i samarbejde med Jer, udarbejder arbejdstegninger, tidsplan, produktionsdokumentation, indhenter tilbud, laver budget og kalkyler og kommer evt. med forslag til introduktion og markedsføring. I kan derefter i ro og mag evaluere projektet, og vurderer om I har mulighed og lyst til at arbejde videre med området. Oplæg til konkret projektopgave
I har måske et ønske om at nedbringe leadtime, minimere lager, undersøge muligheden for mere miljøvenlig produktion, minimere antallet af fejlleverancer og fejlbehæftede proto’er, forbedre den eksisterende produktionsdokumentation, arbejde med en bedre pasform eller graduering, eller på anden måde bedre produktionsflowet eller kvalitetsstyringen i virksomheden. …eller meget andet. ( jeg er åben for forslag)
Krav til virksomheden:· Virksomheden skal beskæftige sig med og mode og/eller tekstilproduktion. · Virksomheden skal (helst) være beliggende på Sjælland af praktiske hensyn. · Virksomheden skal være etableret og der skal foreligge mindst et (års-)regnskab. · Opgavens hovedforløb er fastlagt til perioden 12-04-10 –> 04-06-10, men jo bedre jeg kender virksomheden inden da, jo bedre er opgavens udgangspunktet. Alt materiale og information indhentet og udarbejdet i forbindelse med hovedopgaven tilhører virksomheden under og efter opgavens afslutning. Opgaven skal præsenteres for underviser og censor i forbindelse med eksamensafslutning, men betragtes derudover som fortrolig information mellem virksomheden og den studerende. Om migJeg har baggrund i it-sektoren, hvor jeg primært har arbejdet med økonomistyring og implementering af C5 i mindre handels- og produktionsvirksomheder. I 2007 sagde jeg mit job op efter 8 år i branchen og efter et år med lageradministration og eksportfragt, startede jeg i 2008 på BEC design. På BEC design har jeg arbejdet med produktion og produktionsflow i tekstilbranchen og har speciale i konstruktion. (mønsterudvikling) Privat er jeg 33 år, gift, 3 børn; 3,5 og 10 år og er bosiddende i Værløse, Nordsjælland Skulle I have lyst til at stifte nærmere bekendtskab med mig eller høre mere om hovedopgaven, hører jeg meget gerne fra Jer på PM, mailto: atb@privat.dk eller på tlf. 2075 3909. Glæder mig til at høre fra Jer. Med venlig hilsen Anya Brøndsted |
op