Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grejdealer.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Så er shoppen som jeg har fået lavet færdig. Jeg leder efter noget feedback. Synes selv at designet er pænt, men synes den er blevet alt for uoverskuelig. Synes det er forkert at links nogle steder på siden har en farve, nogle steder en anden og andre steder en helt tredje. Ud over det synes jeg at der generelt at alt for mange forskkelige overskriftstyper og til sidst kunne den godt bruge nogle boks til at indele indholdet. Men det er min mening. Jeg skriver for at høre efter jeres. Shoppen er www.grejdealer.dk Glæder mig til at høre fra jer.
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:08

Det første der falder i mit "misbehag" er farvevalget.

Er med på hvorfor valget er taget, men det gør det sværere at få et overblik.

Mvh

Køb ren argan olie her

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:17
Hej Hvad vil du så foreslå istedet af farvevalg og hvad er din begrundelse for at du ikke synes om farvevalget.
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:21

Jamen over i lyse/hvide farver og kobineres med armygrønne eller lignende tekstfarver.

Min begrundelse er ene og alene at når jeg kommer på siden, så virker det som om jeg er på vej ind i et CS community og ikke en webshop.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:34

Designet okay med som du er inde på er det lidt uoverskueligt Smile

Overskueligheden hvordan får du det ved at undgå at gentage dig selv.

• Der er et par gentagende punkter artikler - nyhedssiden nævnes 5 gange forsiden , indkøbskurv 2 gange

• Hvorfor står der bestilling ? Man køber jo en varer og se kan det i indkøbskurven , som også 2 gange

kontakt ,teksten og  købsprocessen

• Kontaktsiden huske dit telefon nummer og dit CVR

• CVR nummer og dit telefon kan udmærket sættes nederste på siden

• Regner med mere tekst på både forsiden og undersider

• skal man logge ind for at købe en vare , det vil du sikkert tabe kunder ved , da folk ikke orker gå gennem denne proces første gang de køber en vare.

Titlen på hjemmesiden

udnyt der vises mindste 64 tegn på google gerne unikke titler hver underside , jeg mener denne her<title> Home page </title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)