Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om vores søgefunktion?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

fungere perfekt herfra ,

Med har det været dyrt at udvikle , for det er godt nok godt lavet

Tja, nu ved jeg jo ikke hvad du synes er dyrt, men vi har givet omkring 15.000 for det. Med i prisen var en del småting som du ikke kan se med det blotte øje, fx at vi selv kan bestemme hvilken side det skal vises på, at man kan skrive decimaler, at sortere efter bedste match, at man kan nøjes med at indtaste noget i fx kun 2 felter, at søgefunktionen er kommet på en side for sig selv også, hvor den søger i alle kategorier, at den kun viser de produkter hvor vi har valgt de skal vises m.m.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:45

Jakodan.dk:

Mikael christiansen:

fungere perfekt herfra ,

Tja, nu ved jeg jo ikke hvad du synes er dyrt, men vi har givet omkring 15.000 for det. Med i prisen var en del småting som du ikke kan se med det blotte øje, fx at vi selv kan bestemme hvilken side det skal vises på, at man kan skrive decimaler, at sortere efter bedste match, at man kan nøjes med at indtaste noget i fx kun 2 felter, at søgefunktionen er kommet på en side for sig selv også, hvor den søger i alle kategorier, at den kun viser de produkter hvor vi har valgt de skal vises m.m.

Lyder billigt, jeg fået et tilbud på standard web shops, hvor den intrigeres i min drupal hjemmesiden for 15.000 kr. med ingen unikke, tillægs funktioner, havde regnet med 30.000 kr. – 40.000 kr. og måske  endnu mere . det er jo kvalitet der er lavet her , kvalitet behøver måske koste en formue , det er godt at høre .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:52

Torben Rahbek Koch:

Jeg aner ikke, hvad forskellen er på længde og bredde, så for mig burde søgeresultatet blive præcist det samme, hvis jeg bytter om på de to. Det er muligt, at fagfolk og andre emballagetrænede har nemmere ved det. Forøvrigt gør Post Danmark det samme, når man skal finde ud af hvilken brevtype noget er. Almindelige mennesker (som jeg) aner ikke hvad forskellen på længde og bredde er.

Måske det var en ide at tillade en form for intervaller i størrelsen? Enten at man kunne skrive f.eks.

• 20-
  • -30
  • 20-30

i feltet - eller evt. to felter til hver retning - det vil dog nok se rodet ud.

Jeg ved ikke, om man kunne finde andre måder at indskrænke mængden af produkter. Der er godt nok mange kasser ;-)

Jamen du har fuldstændig ret, mht længde og bredde, det er en af de ting vi selv har været bekymret for, om det ville give problemer. Men det har ikke lige været så nemt for os at løse af forskellige årsager, som  jeg ikke vil kede jer med. Derfor har vi sagt at vi altid på produkterne skriver den længste side først, så den næstlængste og til sidst højden.
Men det kan være vi skal tilføje det i teksten over søgefelterne, så der står hvordan man skal gøre.

Jeg ved ikke, om man kan lave det, så den søger på intervaller. Men jeg tror umiddelbart ikke, det er noget jeg vil sætte igang.. Jeg tænker, at hvis man prøver med fx 20x30x10 først, så finder den jo kasserne i den rækkefølge som passer bedst til rumfanget, så dem der er lidt større/mindre kommer bare lidt længere nede på listen. Jeg tror, det ville være temmelig dyrt at få det lavet med intervaller og jeg tror ikke så mange ville bruge det.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:54

Mikael christiansen:

Jakodan.dk:

Mikael christiansen:

fungere perfekt herfra ,

Lyder billigt, jeg fået et tilbud på standard web shops, hvor den intrigeres i min drupal hjemmesiden for 15.000 kr. med ingen unikke, tillægs funktioner, havde regnet med 30.000 kr. – 40.000 kr. og måske  endnu mere . det er jo kvalitet der er lavet her , kvalitet behøver måske koste en formue , det er godt at høre .

Men altså det var prisen på selve søgefunktionen du mente og ikke prisen for hjemmesiden, vel?
De 15.000 er for søgefunktionen - hjemmesiden og alle de ekstra funktioner vi har fået lavet, har vi givet betydeligt mere for!

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 12:22

Hey har prøvet at søge på dette link http://www.jakodan.dk/shopview.asp?page=12&ct=44 hvor jeg har søgt på: L: 10 B:20  H: 5 og der kommer den op med løsninger der slet ikke ville kunne bruges, endda i toppen fx 

S186A Papkasse 
18.6 x 18.6 x 7.4 cm. Lukkes med tape
Antal
25 stk. 
Rabat
Pris 
55,00

Brun

som jeg tydeligt kan se ikke passer

Antal

Dressur rytter søger sponsor 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)