Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Label printer + C5

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg håber der er nogen som har en smart løsning her.

Jeg har en kunde som kører med C5 og han vil gerne kunne udskrive addresselabels direkte fra C5. Han vil dog gerne have at der er en slags "brevpapir" i det, hans logo altid skal udskrives på sammen med adressen. Er der nogen som har nogen smart løsning?

Den løsning der køres med nu, er at eksportere et brev med kundens adresse og så kopier den over i det medfølgende software, som er sat op med hans software. Men det er ret besværligt i længden.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:55
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:06

Kaffe & Co:

Hejsa

http://www.zebra.com/

Dem anvender vi selv og det funker :-)

Hilsen en gammel C5 haj :-D

Søren

Hej,

Kan du uddybe hvilket produkt det er?

Kan ikke lige overskue deres hjemmeside helt :)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:12
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:18

Fordelen er at ved nogle af disse printere kan du oploade layouts til printeren og så bare lade c5 sende en kode som vælger layoutet på selve printeren.

C5 er jo ikke ligefrem stærk på udskrifterne når det kommer til grafik :-D

Vi har selv en GK420t og 2088-z med automatisk cutter og netværk

Tilmed indeholder de også de fleste stregkode fonte og kan avendes sammen med de fleste fragtfirmaers systemer eller winedi.

Ellers laver Epson, Citizen eller Bixolon gode label printere.

Hej fra Søren

Fra Aarhus