Sidder er og kigger på min computerskærm og syntes lyset i den er blevet meget svagt. |
Hvis det er en bærbar kan det være den står på energispare mode
Sidder er og kigger på min computerskærm og syntes lyset i den er blevet meget svagt. |
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
Den er en bærbar og i symbolet viser den, at den står på strøm i menulinien. (Det er en MAC). |
Hvis du slet ikke har haft trukket opladeren ud er det meget normalt den forstætter med at stå på energispare indstillingen. Prøv at træk opladeren ud og sæt den i igen. gør det et par gange. |
Opladeren tar jeg altid ud af stikdåsen, når jeg lukker computeren ned. |
Standardindstillingen på mac er, at den selv regulerer lysstyrken i skærmen så den passer til omgivelserne via en sensor der sidder i kanten af skærmen. Den kan man så komme til at snyde hvis man sætter fingeren over den, eller hvis der er meget stærkt lokalt lys på lige netop det punkt. Sket et par gange for mig :) /Mathias |
Arbejder med online salg og design.
Har aldrig oplevet det før, men vil gætte på, at lyset er blevet svagere i forbindelse med at batteriet nåede bunden i går. Jeg har nemlig intet rørt, vedr. det, så sansynligheden for at nedtoningen er sket, vil oplagt være den situartion jeg havnede i. Men rart at vide, at ens mac, har sit eget liv ind imellem, så ved jeg da, at i visse situartioner skal jeg selv dressere den på plads. ;-) |