Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud/Vurdering af ideen.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Er igang med at starte et firma der hedder STRØMPELAND, hvor jeg og en partner vil sælge strømper til private samt erhverv.

Det skal både være almindeligt salg via hjemmeside samt via netværk. Hjemmesiden er under opbygning.

Man kan blive "forhandler" eller "henviser" hos os uden krav om at investere noget i det.

Det vi har tænkt os er at man, som forhandler skal henvise vores strømper til sit netværk der helst skal købe.

Når netværket køber får man 1 kr pr.par. Dernæst bliver alle i netværket skrevet under den der har henvist. Næste gang netværket køber vil vedkommende der har henvist igen modtage 1 kr pr par der bliver købt. Sådan vil det fortsætte i fremtiden.

Vi kører med et tilbud der hedder 20 par for 100kr. Man kan også blande blandt de modeller vi kører med.

Lige nu har vi følgende tilbuddet dækker:

Sorte og hvide herrer strømper i størrelserne 38-42 & 44-46 (Kvinder/piger) kan også bruge dem.

Sorte og hvide ankel strømper i størrelsern 38-42 & 44-46 (Til begge køn)

Grunden til jeg skriver herinde under MLM er fordi, at jeg gerne vil have jer der har forstand på systemet vurdere vores ide.

Desuden skriver jeg også for at skabe kontakt til jer derude som eventuelt bliver interesseret i det.

Hvis man er interesseret og tror man kan sælge en del strømper er man velkommen til at kontakte mig via: seref@stofanet.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)