|
Hej Amino´er. Da jeg om meget kort tid (2-4 uger) vil sætte mit ny udviklede webshop script til salg. Skal den jo fremvises via live demoer og billeder. I webshoppen er der mulighed for at tilføje reklamer på siden. 1 top (728px × 90px) 1 i venstre side ( 167px × 167px) og 1 i højre side ( 167px × 167px)
De pladser vil jeg egentlig gerne have fyldt ud med noget. Men vil ikke have reklame for mit firma , grunden til det er fordi min side bliver, når webshoppen er færdig sat med ”under opdatering” da jeg skal have lavet nyt design. Så fik ideen at sælge de pladser til dem som vil købe pladserne.
Jeg har snakket med et par andre om ideen at sælge pladsen på en demo webshop / demo billeder. Og de synes det var en fin ide, så vil da prøve og se om det kan lade sig gøre.
Da jeg ikke kan garantere et bestemt antal visninger kan prisen for en plads være svær at bedømme. Så det jeg vil gøre er. Hvis en af jer vil købe pladsen på live demo og billede demonstrationen af webshoppen betaler du kun hvis der bliver solgt en webshop licens. Så kan jeg garantere at den er blevet vist. Reklamen vil også ligge i standard installationen, så den vil også blive vist som det første når brugeren installere webshoppen.
Hvis nogen er jer er interesseret kan i kontakte på info@dicm.dk – Prisen for at ligge der kan vi aftale. Der er jo 3 pladser :)
Hvis pladserne så ikke bliver solgt, kommer der bare noget fullrate reklame på som der har ligget under udviklingen. Stederne reklamerne vil blive vist er blandt andet QXL
Kan godt være ideen er helt hen i vejret, men er vel forsøget værd.
|
Reklame pladser.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem