Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris vurdering

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

SmileJust- Eat har i flere år kæmpet for at få aftale med macDonald's men det ville mcD ikke! Men jeg etablerede bare en Udbringer netværk det vil sige martin som er 16 har knallert kan tjene penge efter skole ved at lige køre over til macD og tage varen og køre den videre.!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 23:15

Jeg tror ikke dit sytem er så meget værd, som det er nu. Selvom det tager tid og penge at lave siden, betyder det ikke altid man kan få det samme beløb tilbage.

Hvis jeg var dig ville jeg gabe over lidt mindre til at starte med og fokusere på det. Det er et svært marked at komme ind på. Jeg ved at just-eat havde en hård kamp og brugte mange penge på markedsføring. Men hvis du er villig til at smide den samme mængde penge i, tror jeg da også du vil få succes.

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 23:19

Ja alt tager sin tid,  Men på 2 dage har der allerede henvendt sig 5 restauranter selvom jeg ikke er begyndt endu, er det ikke et godt tegn?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:20

CyberWarrior:

Min mål er at  alle forretninger i Danmark om det er så supermarked eller seven elleven  skal køre gennem mig , altså alle som vil tjnene penge forretninger skal have Udbringning, det ikke ligesom gamle dage kunden vil have alt til døren!! Vil  man overleve skal man også udbringe og indenfor kort tid tror jeg at der mange som tilmelder sig.

Du får aldrig supermarkederne med, det har de ingen interesse i, og deres avancer er heller ik til det... Så det mål får du ualmindeligt svært ved at nå!!! Hvorfor ik opsætte realistiske mål, og få en masse del succeer, fremfor at opsætte umulige mål, og skuffe sig selv hele tiden?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 23:21

Jo, det synes jeg helt sikkert det er. Men nu spurgte du efter en prisvurdering, som siden er nu.

Jeg synes helt klart du skal give den gas her det sidste stykke og få siden helt op at køre. Så snart du har fået tilmeldt en række resturanter, vil andre sikkert også følge dem.

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 23:29

Jamen indtil videre har jeg lavet forhåndsaftaler med nogle købmand  Elite købmand osv, altså det ikke bilka eller nogetBig Smile  Det er bare et typisk den lokale købmand lille supermarked

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:54

CyberWarrior:

Jamen indtil videre har jeg lavet forhåndsaftaler med nogle købmand  Elite købmand osv, altså det ikke bilka eller nogetBig Smile  Det er bare et typisk den lokale købmand lille supermarked

Du vælger at bygge noget op på firmaer, hvis fremtids udsigter er tvivlsomme... Måske du skal være en smule "leverandør" kritisk, og lave en plan over, hva du egentlig vil med dit koncept...

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 00:02

Hedgefond det har du vel ret i, men jeg har nu lavet aftale med en i næste uge som har styr på alt det med markedsføring og hvordan konceptet skal være...  Men ellers tusind tak for dine gode råd

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 07:57

Hej Cyberwarrior

Kan du ikke sende mig en PB eller mail med noget kontakt info.

Jeg tror jeg sider på kontor med den rette samarbejdspartner for dig.

Mvh.

Thomas

thomasclausen1@gmail.com

Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:32

Hej herre jeg har ledt længe efter søgt en som kunne klare den samme opgave, men der var kun få som ville kode sådan en side  til en del penge, kan vi enes er jeg intresseret. Sender du lige et pm.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)