Hej kære amino bruger nu er jeg godt nok ved at blive færdig med Online mad bestillings siden som har taget min flere måneder dag og nat systemmet virker upåklageligt med Email,Terminal,Fax... Systemmet er mere udviklet end Just-Eat , der er admin panel hvor man styrer den mindste detalje på siden, og ja man kan tilføje kommentar, tilføje restauranter, den er tidskodet det vil sige oprette man en restaurant viser den automatisk åbent når restauranten eller forretningen er åben, ja der er en helveds ting jeg kan fortælle om den hvor man kan anbefal siden, tilføje til favoritter, tilføje nyt restaurant , menu billeder priser, man kan søge efter by og dermed se hvad der findes i den by man bor i , ja der er er meget meget mere i det , i kender nok Just-Eat den har mere men ikke mindre funktioner end den, order som bliver afsendt kan enten modtages som email,fax eller terminal i butikkerne. Man kan holde styrer på hvert eneste bestilling fra hver restaurant fra asmin panelen uendeligt, så man ikke bliver røvrendt når man skal ud og have sine procenter,man kan se den højeste bestiller,og den restaurant som har tjent mest osv osv ja jeg kan blive ved.... Nu er siden ved at blive godt færdig mangler kun 4-5 dages arbejde www.mad-kurven.dk Hvor meget tror i den er værd??? For jeg er kommet ind i en endu større projekt og måske kunne der være tale om vidersalg, ja vis man tage 5 procent fra hvert bestilling er det pludselig mange mange penge man kan tjene også kan i lige tjekke kategorierne , Ja jeg håber i kommer med en god god pris , for i ved at det ikke bare er noget som kan laves men en meget meget stor projekt...
Det er kun måske jeg vil af med den kun MÅSKE men ja giv pris vurdering så jeg ved selv hvad mit system er værd. |
Bedste pris opnår du ved at bevise , du kan konkurrer med f.eks. juest eat og tage markedsandel fra dem bare 5 % eller 10 % , vil de måske opkøbe dig og du vil blive millionær , vidste det lykkes.
ved sælge nu tror jeg det svært at få mere end 10.000 kr. for det , vidste du skal bruge tid på forklare alle de kontakter du fået til dem , der skriver der ønsker at byde på virksomheden kan du måske få mere , med det koster sikkert tidsmæssigt meget ,at forklare alt dette . Der er sikkert også nogle der bliver skeptiske , om alle aftaler er i orden , ved at du giver op nu , lige præcist når projektet skal lanceres .