Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 dages returret på montering?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth R.J.:

Hehe, har også overvejet at ringe ind til forbrugerstyelsen, men ville hellere høre heind først, da jeg netop kunne forestille mig at forbrugestyrelsen (logisk nok) Vil være på forbrugerens side næsten uanset hvad.

 

Jamen brug det konstruktivt, så kommer du ikke i udfordringer og det er gratis.

Jeg har benyttet mig af det flere gange i årenes løb, det er vel også kunderne du skal leve af, så optimér det for dem Smile

Så kan du skrue på prisen bagefter. Du ved jo mere trygge de er, jo nemmere bliver det for dig.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth R.J.:

Hehe - den samme paragraf? Synes ikke rigtig jeg finder så meget om det i den.. Det handler jo om sælgerens afhjælpningspligt, som jeg umiddelbart kan læse mig til skal være omkostningsfrit for køberen. Synes bare det virker voldsomt at man skal sende en dyr montør ud for at kigge på fejl, specielt når op mod 30-50% af dem er "fejl 40"..

¨

Er der ingen fejl å kunden betale for den forbrugte til/ kørsel.  Husk  at gøre opmærksom på det i reklamationssagen inden kundebesøget.

Mvh

Ravn

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)