Vi har efterhånden fået så mange lejligheder, at vi bruger alt for mange ressourcer på at HÅNDTERE de mange fejl og mangler, der jo altid er - lige fra dryppende vandhaner til deciderede byggeprojekter. Når jeg fremhæver "håndtere", så er det fordi det er tiden der går med at behandle den pågældende opgave og ikke så meget selve håndværkerens udførelse. En dryppende vandhane foregår nu sådan: 1. Lejer konstaterer fejlen og ringer eller mailer til os 2. Vi kontakter VVSmanden 3. VVSmanden kontakter lejer for at aftale tid 4. VVSmanden løser opgaven 5. Vi betaler VVSmanden Vi vil meget gerne kunne styre dette online - af flere årsager. Dels fordi at det åbner mulighed for at alle involverede kan logge ind og oprette/redigere/lukke opgaver og dels fordi det åbner mulighed for at tilføje opdateringer a la 1. Lejer får en mail eller sms med bekræftelse for at fejlen er indberettet 2. VVSmanden får en mailbestilling i stedet for at han skal ringes op 3. Lejer får bekræftelse når opgaven er løst 4. Lejer bekræfter at opgaven er opgaven er løst tilfresstillende Jeg har kikket lidt på nettet og synes at der er mange systemer, men de virker KÆMPE store. Vi har blot brug for at kunne oprette administratorer, lejere og håndværkere, som kan oprette, vedligeholde og lukke opgaver og løbende få status tilsendt enten pr. mail eller sms. Er der nogen der kan henvise til noget godt - og meget gerne noget der enten ER eller KAN oversættes til dansk. |
Søges: software til fejlmelding/behandling
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)