Vi er godt igang med opstart af ny virksomhed. Og nu skal vi til at have gang i en ny webshop.
Shoppen vi har brug for, skal naturligvis være let at arbejde med. Og meget vigtigt er at der skal laves "forhandler login".. Dvs. siden skal kunne ses af ALLE.. Og vi vil henvise til nærmeste forhandler på siden. Og forhandlerne skal så kunne logge ind, for at bestille varerne hos os + selvfølgelig se priserne...
Vi har erfaring med BGSYS, og har kun været tilfreds med opbygningen/servicen af denne udbyder - men tror måske ikke helt de er de optimale til vores nye shop.
Jeg vil meget gerne høre nogle gode råd fra jer - men vær lige sød og forklar tingene på "dansk".. For jeg har forstand på mange ting - bare ikke "computer-sprog" ..
Og jeg vil med glæde hjælpe dig, men jeg har brug for at vide lidt mere om hvilke krav du har til en fremtidig shopløsning. Jeg er også forhandler af Aesiras, og kan derfor give dig vejledning med flere muligheder.
Jeg har en bred viden indenfor e-handel og økonomisystemer, og vil med glæde give dig den sparring du har brug for.
Min tålmodighed / tid / interesse er bare slet ikke til at studere alle de forskellige muligheder. Men ved selvfølgelig godt at jeg SKAL.... Havde nok bare håbet på, at I ige viste mig "guldløsningen", eller fortalte mig lidt om fordelene ved netop at vælge "XX"..
Dandomain's webshop er nem at komme igang med, og har "forhandler login" modul som du efterspørger.
Jeg har selv brugt den tidligere, og det fungerede upåklageligt.
Man kan så altid diskutere features og muligheder, og hvad der ser mest lækkert ud - men hvis du ikke ønsker at komme i lommen på et bereau / konsulenthus der charger dig på timebasis, så er det et godt bud.
Der er selvfølgelig også OScommerce hvis du er typen der kan li' at lege med SQL og PHP på en Linux server selv :)