Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med forhandler-login..... Hvilken vil I anbefale?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi er godt igang med opstart af ny virksomhed. Og nu skal vi til at have gang i en ny webshop.

Shoppen vi har brug for, skal naturligvis være let at arbejde med. Og meget vigtigt er at der skal laves "forhandler login".. Dvs. siden skal kunne ses af ALLE.. Og vi vil henvise til nærmeste forhandler på siden. Og forhandlerne skal så kunne logge ind, for at bestille varerne hos os + selvfølgelig se priserne...

Vi har erfaring med BGSYS, og har kun været tilfreds med opbygningen/servicen af denne udbyder - men tror måske ikke helt de er de optimale til vores nye shop.

Jeg vil meget gerne høre nogle gode råd fra jer - men vær lige sød og forklar tingene på "dansk".. For jeg har forstand på mange ting - bare ikke "computer-sprog" .. Cool

KH

Sanne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Kære Sanne,

Det lyder til, at være et spændende projekt. Jeg arbejder for W20 Media, et webbureau.

Jeg tror det er en opgave vi nemt kan tackle, og hvis du kan sende nogen flere specifikationer har vi mulighed for at give dig et nøjagtigt tilbud.

Hvis ovenstående skulle have vakt din interesse, er du velkommen til, at sende mig en mail på:

mb@w20.dk

For referencer klik venligst ind på nedenstående link:

http://www.w20.dk/referencer/web 

Mvh

Maiwand Burhan

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 20:14

Prestashop hehe :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:19

Det kan vi godt lave i redSHOP.

Send gerne lidt mere info på email@redweb.dk så kan vi tage dialogen derfra.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 20:48

Hej

Jeg er forhandler af bgsys webshop's.

Og jeg vil med glæde hjælpe dig, men jeg har brug for at vide lidt mere om hvilke krav du har til en fremtidig shopløsning. Jeg er også forhandler af Aesiras, og kan derfor give dig vejledning med flere muligheder.

Jeg har en bred viden indenfor e-handel og økonomisystemer, og vil med glæde give dig den sparring du har brug for.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 18. Jan 10
Skrevet kl. 21:46

Tusind tak for jeres svar!

UFF... Hvor er jeg forvirret..... Crying

Min tålmodighed / tid / interesse er bare slet ikke til at studere alle de forskellige muligheder. Men ved selvfølgelig godt at jeg SKAL.... Havde nok bare håbet på, at I ige viste mig "guldløsningen", eller fortalte mig lidt om fordelene ved netop at vælge "XX".. Wink

UFF... Tålmodighed, tålmodighed, tålmodighed.......

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:50

Dandomain's webshop er nem at komme igang med, og har "forhandler login" modul som du efterspørger.

Jeg har selv brugt den tidligere, og det fungerede upåklageligt.

Man kan så altid diskutere features og muligheder, og hvad der ser mest lækkert ud - men hvis du ikke ønsker at komme i lommen på et bereau / konsulenthus der charger dig på timebasis, så er det et godt bud.

Der er selvfølgelig også OScommerce hvis du er typen der kan li' at lege med SQL og PHP på en Linux server selv :)

Se DanDomain's shop her: www.dandomain.dk

Mvh
Leif

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05

Det skal dog lige tilføjes, at de her webbureauer/konsulenthuse eksisterer af kun en årsag:

• Fordi der er efterspørgelse efter et professionelt og kvalitetsprodukt, fremfor et standardiseret produkt.

I tilfælde at webbureauer/konsulenthuse "charger"  pr. timebasis er grundet kunden ønsker det.

Mvh

Maiwand Burhan

Tilmeldt 18. Jan 10
Skrevet kl. 22:06

Tusind tak Leif!

Det tager jeg lige med i min godnat-læsning... Synes umiddelbart det ser fint ud.

Og man er vel jyde, så hvis der kan spares lidt - er det jo tjent Yes

Nu siger du godt nok SQL, PHP og Linus.. He he.. Jeg må vist også lige have en ordbog med i seng...

Kh

Sanne

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08

Kære Sanne,

Jo mere du engagerer dig for dit website, jo større virkning får du :).

Mvh

Maiwand Burhan

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)