Jeg har lige fået installeret outlook 2007 - havde 2003 før - jeg kan slet ikke hitte ud af hvordan jeg laver brevfletning i 2007. Er det nogen der kan hjælpe.
I 2003 var jeg vant til at vælge brevfletning i outlook, skrive emailen, importere navne og emails og vælge hvad "subject" skulle være og sætte navne feltet ind efter "hej " og så siger send. Så sendte den afsted med Hej lone, Hej Peter osv. til de rigtige emailadresser ?
Hjææææælp, hvordan gør jeg det i 2007. Håber en kan hjælpe mig hurtigt, da jeg faktisk lige nu sidder og er klar til at sende til 6.000 personer, som skal bestille varen i dag. :-(
Hvis du skifter over til dine kontaktpersoner, så burde du havde et menupunkt under værktøjer/tools der hedder brevfletning/mailmerge som giver dig det samme som i 2003. Er det væk derfra?
Jeg har ikke konkret erfaring med Outlook mailudsending baseret på Excel liste, men Google fortæller, at det godt kan lade sig gøre - det ser ud til, at du "blot" skal bare starte i Word i stedet for i Outlook.
Når du er kommet over denne konkrete udsending ville jeg kigge mig omkring efter et værktøj til mailudsending, der er mere velegnet til udsending af mange mails. Outlook står ikke lige øverst på listen over programmer, der er velegende til bulk-mailing. (der er sikkert mange her, der kan komme med forslag til gode programmer)
Outlook er et glimrende program til at lave brevfletning med - du skal blot som Thor skriver gå igennem word og lave din brevfletning der. Så kan du vælge at brevflette fra excellister eller andet, hvor du måtte have det liggende.
Jeg har faktisk et progrm jeg bruger til masse udsendelser, men denne mail er bare en tekst og jeg vil gerne at der skal stå "Hej lotte" og det er jeg i tvivl om yourmailprovider.com kan hitte ud af. Så det er bare fordi det skal gå stærkt i dag....
Den der google side ? Kan man finde den samme side, bare hvor det står på dansk ?