Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger studiejob som grafiker i København

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg hedder Kasper og er 22 år gammel og har beskæftiget mig med grafisk design og illustration i 3 år.

Til februar flytter jeg til København, hvor jeg starter på Multimediedesign på Københavns Erhvervsakademi og søger i den sammenhæng et studiejob - og, hvad ville være mere perfekt end at arbejde med noget der rent faktisk også er min hobby.

Erfaringer: Jeg har gået på Krabbesholm Højskole med linjefag i grafisk design og har sidenhen haft to praktikophold i hhv. København og Berlin. Begge varede de 3 måneder og har været med til at udvikle min grafiske forståelse meget.

Jeg er utroligt ambitiøs, engageret og perfektionistisk når det kommer til design og jeg synes selv at jeg kan lave nogle løsninger, der både er langtidsholdbare og kreative. Jeg lægger vægt på det konceptuelle og nyskabende i min tilgang til design, men gør selvfølgelig alt for at funktionalitet lever op til kundens behov.

Jeg kan arbejde hver dag mellem kl. 14 og til sent ud på aftenen, og, hvis det ikke fungerer at jeg møder op på en arbejdsplads kan jeg sagtens arbejde hjemmefra og/eller freelance.

Tjek min online portfolio på http://www.kasperpyndt.dk og send mig en mail på kasperpyndt@gmail.com

Min portfolio bærer præg af personlige værker og eksperimenter - hvis du vil se nogle mere kommercielle arbejder - logoer, firma-identiteter, visitkort, plakater mm. så lad mig vide det.

Mvh Kasper

Portfolio: kasperpyndt.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)