Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er søgeoptimeringen god nok?????

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Hvordan finder man ud af om den søgeoptimering man bruger så meget tid på, er god nok...???

Bare så man ikke laver mere rav i den.

Jeg syntes selv jeg finder nogle nye tiltag hver dag, men syntes umiddelbart ikke jeg rykker mig på google.

www.marjoe.dk

Er her evt. en ekspert som kunne tænke sig et lille ekstrajob, og lige få mig på rette kurs...Big Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:55

Du kan jo nævne her i tråden hvad du har gjort, så kan det være at du får nogle forslag til hvad du kan gøre yderligere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:05

Jeg har bare tilmeldt siden på alle de steder den kunne lægges ud.

Men jeg har kun henvendt til forsiden, og jeg tænker også på om min butik er god nok til at den findes af google, bla. med metatags søgeord og antal af disse, og meget mere som jeg ikke har forstand på......?????

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:19

Hej,

Når jeg bruger to minutter på at kigge på dit SEO-arbejde, så gør du nogle ting fornuftigt og nogle ting mindre godt.

Du har været ganske vidt omkring for at få links til siden. Det er en god start. Til gengæld har du meget lidt variation over dine ankertekster, det er mindre godt. Og hvis du kun har links til din forside, er der også noget at forbedre dér.

På din hjemmeside kan jeg bare på forsiden komme med et par tips, der kan gøre en forskel. Flyt "Marjoe.dk" om bagerst i sidetitlen, hvis det overhovedet skal være der. Og prøv at se, om du ikke kan få bare noget tekst ind på din forside, hvor der intet er lige nu. Og skrot det sidewide footerlink du har til gratislinkkatalog.dk. Det er helt sikkert ikke et enkelt kataloglink værd at linke væk til sådan en side fra samtlige af dine sider på sitet.

Men det er svært for os andre at vurdere, om din søgeoptimering er god nok, som du spørger om. Det afhænger jo af, om du ligger godt til på dine udvalgte søgeord. Og om du har valgt de rigtige søgeord, så du får kunder i butikken. (Lad nu være med at dele dine søgeord herinde i offentlighed, men overvej det bare).

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:24

Hej Marjoe

Udover at være helt enig med Frank i at du skal droppe dit footerlink, så er der også en del forbedringer du kan gøre på Title Tags og Beskrivelser ( Meta Descrition ) Prøv eventuelt at gå på Google og skriv site:www.marjoe.dk i søgefeltet så kan du se hvordan dine sider er indekseret. 

Jeg tror du vil give mig ret i at de trænger til en kærlig hånd. Du skal sælge hvert enkelt produkt og ikke kun din forside... :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:25

Noget af det vigtigste  , i søgeord optimering er der sker noget på siden løbende , jeg ved ikke hvor tit du opdatere din siden?

Du har fået blog , med denne ligge ikke på dit domæne , det er bedste den ligger på dit domæne , google , vil langt mere besøgene din side , vis der sker ændringer nærmest dagligt

Du har samme title alle undersider jeg mener denne her <title>Marjoe.dk - Unikke herre smykker - Gratis lev.</title> lav unikke title til hver underside

Forsæt med at finde links , der går nogle gange lang tid før links godkendes af google , med længere de har ligget på den anden side , jo mere betyder disse links.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:45

marjoe:

hej

Hvordan finder man ud af om den søgeoptimering man bruger så meget tid på, er god nok...???

Bare så man ikke laver mere rav i den.

Jeg syntes selv jeg finder nogle nye tiltag hver dag, men syntes umiddelbart ikke jeg rykker mig på google.

www.marjoe.dk

Er her evt. en ekspert som kunne tænke sig et lille ekstrajob, og lige få mig på rette kurs...Big Smile

God nok: I den sidste ende er det vel dig der afgør om din optimering er "god nok" - hvis du opnår de placerings-mål du sætter dig er det vel godt nok - så kan du vel ikke ønske dig meget mere. Det vigtigste er vel at du er tilfreds med dine placeringer Big Smile

Ellers lyt til det Frank har sagt - så er du godt igang

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:31

Hej

Den er helt gal med dine sidetitler: http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=site%3Amarjoe.dk&meta=&aq=f&oq=

Jeg vil anbefale dig at læse denne artikel: http://www.thomas-rosenstand.dk/hemmeligheden-bag-soegemaskineoptimering - den forklarer, hvad dre er galt med dine sidetitler.

Og vil du rigtigt give den gas, er der ingen vej uden om noget mere hardcore læsestof. Det kan være min eller Mikkels bog - jeg vil selvfølgelig helst anbefale min egen på http://www.seo-lex.dk/

Da du har en DanDomain shop, kan du også få en masse ud af e-bogen SEO-TUNING, der er skrevet målrettet til DaDomain shoppen: http://www.seo-tuning.dk/

Men start med dine sidetitler og få noget mere tekst på dine gruppesider -så skal du bare se!

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 06:28

Ja det med sidetitlerne kan jeg godt se, det vil jeg tage fat på med det samme.  

Jeg har købt din Seotuning Thomas, og undskyld jeg ikke har læst lektion ordentligt.....:-)  (Men det det med tiden, og at der kun er 24 timer i døgnet.

Skal det være en lang titel, eller blot få ord, "Fede herre ringe til mænd" eksempel??????

John

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:46
Side 1 ud af 6 (51 indlæg)