Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adsense - klik på reklamerne!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey allesammen

Jeg stumblede en side forleden, hvor der var en tekst tæt på alle deres reklamer.
"Support us, click the ads!"

Nu har jeg ikke reklamer på nogen af mine sider men undre mig, vil det ikke give bagslag f.eks. hvis google finder ud af det.

Eller må man bruge alle midler for at tjene penge på reklamer?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej det må man ikke!

Man må ikke opfordre andre til at klikke på adwords - hvilket fremgår af googles reningslinjer.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:09

Der er sikkert nogle netværk hvor man gerne må, men Adsense er 100% sikkert ikke i blandt dem og bare rolig, Google skal nok lukke deres konto og så er den lukket for altid!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:10

Det må de ikke jvf. Googles Regler og 99% af alle andre annoncesystemer. Det er i annoncørens interesse at modtage (og betale) for besøgende, der har klikket udelukkende på reklamen pga. reklamens udformning/budskab, og ikke pga. opfordringer fra websitet.

Mit indtryk er at Google hurtigt får ryttet op, og det vil helt sikkert give bagslag. Spørgsmålet er nok bare om bagslaget ikke bare en en venlig irettesættelse, selvom konsekvenserne kan være en udlukkelse fra Adsense, samt ens optjente beløb tilbageholdels.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:15

Casper:

Spørgsmålet er nok bare om bagslaget ikke bare en en venlig irettesættelse, selvom konsekvenserne kan være en udlukkelse fra Adsense, samt ens optjente beløb tilbageholdels.

Jeg tror ikke at Google nøjes med at give en advarsel, da sådan en politik vil medføre en forringelse af deres produkt.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:22

Nicolaj:

Casper:

Spørgsmålet er nok bare om bagslaget ikke bare en en venlig irettesættelse, selvom konsekvenserne kan være en udlukkelse fra Adsense, samt ens optjente beløb tilbageholdels.

Jeg tror ikke at Google nøjes med at give en advarsel, da sådan en politik vil medføre en forringelse af deres produkt.

Jeg kender en der en gang i mellem godt kunne finde på at klikke på sine egne annoncer. Han fik en lille hilsen pr. brev fra google. Men er det mere udbrede tror jeg ikke at der uddeles en advarsel.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:24

Det er rent gætteri fra min side :-). Jeg har bare aldrig hørt om nogen som har fået sparket derfra.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:45

Okay. Jeg kan huske der var en anden sag, men netop samme problemstilling. Dog var det et dansk annoncenetværk, og så vidt jeg kunne se blev opfordringerne efterfølgende fjernet, og websitet forsatte med at reklamere - tror endda det var klikkampagner.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:49

Casper:

Okay. Jeg kan huske der var en anden sag, men netop samme problemstilling. Dog var det et dansk annoncenetværk, og så vidt jeg kunne se blev opfordringerne efterfølgende fjernet, og websitet forsatte med at reklamere - tror endda det var klikkampagner.

De danske netværk har heller ikke så meget at tabe. Men jeg kender også eksempler på at danske netværk har smidt affiliates på porten.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)