Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til firmanavn

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-10-2006 17:17:50 Forfatter: sandfær-andersen Næh, se bare et godt nordjysk firma som ColorPrint, som nu er Skandinaviens største trykkeri efter ca. 20 år på bagen. Man kan ikke påstå, at hverken navn eller logo er særlig smart, men manden har tjent penge. Rigtig mange endda.

Netop! Og så bor de for øvrigt næsten i min baghave.

Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:00
Sorry jeg ikke har responeret på de gode svar endnu, der kommer svar i morgen, er lige kommet hjem fra job. Bliv endelig ved.......
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:30
Dato: 24-10-2006 17:24:59
Forfatter: ellegaard
Dato: 24-10-2006 17:17:50 Forfatter: sandfær-andersen Næh, se bare et godt nordjysk firma som ColorPrint, som nu er Skandinaviens største trykkeri efter ca. 20 år på bagen. Man kan ikke påstå, at hverken navn eller logo er særlig smart, men manden har tjent penge. Rigtig mange endda.

Netop! Og så bor de for øvrigt næsten i min baghave.

Så må du bo ret flot, eller også er du bare heldig

Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:09

Tak for de mange gode forslag.

Jeg er meget enig i med at det er mit navn der skal reflekteres i firmaet, hvor ved at det er mit rygte der skal bære virksomheden, I restaurationsbranchen er det ikke firmaet men personen der ligger navn til det/bag det som skal give udslaget for succes.

Det som jeg ligger vægt på er troværdigheden og at det er et beskrivende navn for det jeg laver, ”JACOB JENSEN EVENT” f.eks. synes jeg er godt bud. EVENT er bare lidt misvisende for det at jeg laver, jeg tager ikke ud og skaber eventen. Når jeg tænker på eventudtrykket forbinder jeg det med en som laver teambuilding, show m.m. Det som jeg laver, er at jeg tager ud og giver dem en oplevelse af god service og min professionalisme på området som gør at virksomhederne føler sig trygge ved at overlade deres firmafest til mig. Jeg kommer og sørger for at folk får god mad, gode/ spændende drinks og sidst men ikke mindst en service, som de ikke vil glemme hvor alle jeg har med altid har smilet på læben. De skaber rammerne og anledningen, jeg sørger for resten.

Er der nogen der kan give det et mere beskrivende navn JACOB JENSEN ?, JENSEN ?, J. JENSEN?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Event betyder egentlig en festaften, men på dansk har det fået betydningen af, at der skal ske en form for fysisk aktivitet, og det, du laver, er en god fest, som jeg har forstået det.

Jensen Tonight var der vist et show med Flemming Jensen, der hed engang. Det ved jeg ikke, om man må bruge... www.jensentonight.dk er ledigt.

Jacob Jensen Tonight - www.jacobjensentonight.dk er ledigt.

Jensen Party-Maker - www.jensenpartymaker.dk

Jeg ved ikke lige, om der er nogen af dem, der lige dur.

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:36
Endnu et par hurtige bud

Jensens Festivitas

Jakobs Festivitas

Jakob J Festivitas

Festivitas skiller sig udfra ordet Event og navnet "Jensen Festivitas" eller "Jakobs Festivitas" ligger godt i munden.

Håber det kan bruges

Med venlig hilsen

Daniel Laursen

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 14:50
Med udganspunkt i mit eget.

1PARTY
the one you remember

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:58
Tja, du vil jo gerne have dit navn med, men det rækker min kreativitet ikke til lige nu. Så du får nogle alternativer:

ProParty
PartyProfessionals
PartyJoker

- alle skulle være ledige som .dk-domæne

Party on!

mvh Carsten

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 15:21
Hej Jacob

Jeg håber at sønderjyske forslag også er velkomne  Jeg har grublet lidt over dit indlæg og der er kommet mange gode forslag her.. Sjovt nok er det altid navne på engelsk man kommer op med, og det var det også i mit tilfælde: Party-planner, Jensen event, tasty-party osv. Men egentlig tror jeg at et godt dansk navn ville være bedre, når nu det er ret lokalt.. Findes der ikke et godt udtryk på nordjysk for en god fest, som du kan bruge ?

Jeg kan ikke komme på et godt dansk navn, bortset fra dit eget, som dog minder meget om designeren - og det er sagt før, at man skal passe på med ikke at blive forvekslet og tænk også på rettighederne.. Var der ikke noget med LEGO og et galleri, hvor indehaveren også hed Lego ?? Og det skal du jo ikke slås med, desværre for ellers havde jeg lige et godt slogan i hovedet til dig: Jacob Jensen - Den rette mand til festen !

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 16:07

Så må du bo ret flot, eller også er du bare heldig

Tjah, det er vel nærmest i industrikvarteret - jeg har udsigt til selve Colorprint, ikke ejeren!

Og så findes der ikke noget nordjysk ord for en god fest. At der er fest er beskrivelse nok, der behøves ikke flere superlativer. Vi er ikke sådan lige at begejstre. Hvis Jacob har lavet en god fest, så ville en helt ekstrem ros være: "Det skuffede til den gode side!"

Så måske skal du bare hedde Jakob "Fest" Jensen?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)