Netop! Og så bor de for øvrigt næsten i min baghave. ![]() |
Forslag til firmanavn
|
Så må du bo ret flot, eller også er du bare heldig ![]() |
Tak for de mange gode forslag. Jeg er meget enig i med at det er mit navn der skal reflekteres i firmaet, hvor ved at det er mit rygte der skal bære virksomheden, I restaurationsbranchen er det ikke firmaet men personen der ligger navn til det/bag det som skal give udslaget for succes. Det som jeg ligger vægt på er troværdigheden og at det er et beskrivende navn for det jeg laver, ”JACOB JENSEN EVENT” f.eks. synes jeg er godt bud. EVENT er bare lidt misvisende for det at jeg laver, jeg tager ikke ud og skaber eventen. Når jeg tænker på eventudtrykket forbinder jeg det med en som laver teambuilding, show m.m. Det som jeg laver, er at jeg tager ud og giver dem en oplevelse af god service og min professionalisme på området som gør at virksomhederne føler sig trygge ved at overlade deres firmafest til mig. Jeg kommer og sørger for at folk får god mad, gode/ spændende drinks og sidst men ikke mindst en service, som de ikke vil glemme hvor alle jeg har med altid har smilet på læben. De skaber rammerne og anledningen, jeg sørger for resten. |
Jensen Tonight var der vist et show med Flemming Jensen, der hed engang. Det ved jeg ikke, om man må bruge... www.jensentonight.dk er ledigt. Jacob Jensen Tonight - www.jacobjensentonight.dk er ledigt. Jensen Party-Maker - www.jensenpartymaker.dk Jeg ved ikke lige, om der er nogen af dem, der lige dur. |
Endnu et par hurtige bud Jensens Festivitas Jakobs Festivitas Jakob J Festivitas Festivitas skiller sig udfra ordet Event og navnet "Jensen Festivitas" eller "Jakobs Festivitas" ligger godt i munden. Håber det kan bruges ![]() Med venlig hilsen Daniel Laursen |
Tja, du vil jo gerne have dit navn med, men det rækker min kreativitet ikke til lige nu. Så du får nogle alternativer: ProParty PartyProfessionals PartyJoker - alle skulle være ledige som .dk-domæne Party on! ![]() ![]() mvh Carsten |
Hej Jacob Jeg håber at sønderjyske forslag også er velkomne ![]() Jeg kan ikke komme på et godt dansk navn, bortset fra dit eget, som dog minder meget om designeren - og det er sagt før, at man skal passe på med ikke at blive forvekslet og tænk også på rettighederne.. Var der ikke noget med LEGO og et galleri, hvor indehaveren også hed Lego ?? Og det skal du jo ikke slås med, desværre for ellers havde jeg lige et godt slogan i hovedet til dig: Jacob Jensen - Den rette mand til festen ! |
|