Jeg kan ikke se problemet i at man er lidt "hård" overfor et produkt man måske ikke kan se ide i, pris på, ell. lign. Vi er vel individualister, og har hver vores meninger, og de meninger vi kommer frem med her, er nok ikke helt ulig den/de meninger Eric vil få hvis/når han forsøger at sælge produktet til en kunde, eller hvis man som Eric/eller andres søn/datter, skal ud og forsøge at sælge det. Selvfølgelig skal man holde en god tone - og eks. det jeg sagde var da udelukkende med et glimt i øjet. Men, hvis jeg var Eric ville jeg da se det her som en positiv ting, for det han indtil videre har fået ud af denne tråd/debat, viser jo at der pt. er en smule problemer med forståelsen af produktet, markedsføringen, og prisen. Det er jo så op til ham om han vil ændre på dette, og lærer af det - sådan er det vel for os alle sammen. Men - det har han da fået ud af det, og som han også selv skriver, så har han lært noget. Så - jeg tror ikke man skal kimse af modgang herinde, - hvis ikke man kan klare mosten på forummet, så bør man i det hele taget nok tænke sig om før man bliver iværksætter - og, sidst men ikke mindst; Hvad der ikke slår din browser ihjel, gør kun dine tanker stærkere. ... eller.. hvad det hedder. Men held og lykke til Eric. |
Lige en lynhurtig besked:
- Til de af jer der har bestilt læbepomader vil jeg bare lige sige at de er akkurat lige kommet i dag og vil blive sendt til jer en af de næste par dage ....
Bedste hilsner
Eric :)