Jeg har et koncept, som jeg vil føre ud i livet. Det kræver næsten ingen penge, men det kræver en som er god til at lave hjemmeside. Så hvis du er interesseret kan du evt. skrive en privat meddelse til mig ellers kontakte mig på email djtan68@hotmail.com .
Hvis du gerne vil have success med det du prøver på der, så skulle du tage og forklare lidt om din ide. Sandsynligøre overfor din "kommende partner" hvorfor _du_ skal være _hans_ "kommende partner". Du er nødt til at vække folks interesse, du skal tænke på den her type indlæg kommer dagligt, og 80% af dem har ingen substans i og det er folk trætte af at reagerere på.
Så:
Skriv lidt om dig selv, hvem er du, hvad hedder du og hvor kommer du fra
Skriv lidt om projektet overordnet set, hvad vil du bygge og hvem skal bruge det, sidst men ikke mindst hvordan skal i leve af det
Skriv til sidst lidt om hvordan du vil lave det, hvad vil du bidrage med hvad skal din partner komme og hvordan ...
Og som en sidste kommentar ... det er ikke nok at du kommer med "ideen" :)
Fortsat glædelig aften til dig, og held og lykke med dit projekt.
Hvis du gerne vil have success med det du prøver på der, så skulle du tage og forklare lidt om din ide. Sandsynligøre overfor din "kommende partner" hvorfor _du_ skal være _hans_ "kommende partner". Du er nødt til at vække folks interesse, du skal tænke på den her type indlæg kommer dagligt, og 80% af dem har ingen substans i og det er folk trætte af at reagerere på.
Så:
Skriv lidt om dig selv, hvem er du, hvad hedder du og hvor kommer du fra
Skriv lidt om projektet overordnet set, hvad vil du bygge og hvem skal bruge det, sidst men ikke mindst hvordan skal i leve af det
Skriv til sidst lidt om hvordan du vil lave det, hvad vil du bidrage med hvad skal din partner komme og hvordan ...
Og som en sidste kommentar ... det er ikke nok at du kommer med "ideen" :)
Fortsat glædelig aften til dig, og held og lykke med dit projekt.
Hvad går der af dig Mikkel !!! Du får lige nogle plusser (stjerner) herfra !!! :-)