Også en god pointe fra Mikael angående logo - eller i jeres tilfælde snarere mangel på samme. Og hvorfor ser man i øvrigt ikke navnet Alphadating på forsiden? Plus: en gmail dur ikke. Få jer en mail tilknyttet til jeres site. Hvis du virkelig har startet firmaet med en af Danmarks bedste dating coaches, Martin, så må du sgu få ham til at lægge de samme anstrengelser i websitet. Læg hovederne i blød eller få jer noget konstruktiv assistance. Som det gamle udtryk så klogt siger: Først yder man, så nyder man. Mvh Thomas |
Kanon ide, som sikkert kan skabe en stabil og god indtægt.
Hvis jeres primær målgruppe ligger mellem 13 og 18 år, så er jeres budskab rigtig godt. I rammer det naive ego-behov hos læseren. Altså folk uden livserfaring og modenhed, dette er ment i positivt forstand.
Men hvis målgruppen er over den alder, så ramme I helt ved siden af, desværre.
Jeg kan anbefale, at I formulerer jer på samme måde som de store dating-sites gør, dog med et andet budskab.
Det er vigtigt at I forstår, at det at score er ikke behovet men midlet til det behov kunderne har.
Jeg, som single, vil have en kæreste (kærlighed/trygheds behovet), flere venner (anderkendelse behovet), være midt punktet i selskaber (ego behovet).
I kan læse meget mere om dette her ”Lær at læs dine kunders tanker”.
Det er de resultater jeg søger at opnå via jeres hjælp, og det er det som jeg vil læse om. Det er også det dating-sites går efter i deres budskaber, hvis I kigger efter.
Så gør brug af de gode Amino-kommentar og oplev indtægten.
De bedste hilsner
Glenn.