Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge ( gratis )hvad har du at miste.

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-11-2006 23:33:55
Forfatter: Nicolai Lønne
Dato: 08-11-2006 20:23:23
Forfatter: Dimitri Hardorff
Hvad kalder man så en bedrager og en plattenslager?
Hæhæ, svar: Henrik Bruhn

Det vil nogen nok gøre.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Lasse

 

Jeg kan godt forstå din frustration over at man sviner Hr. Bruhn til.

 

Men når det er MLM folk som selv gør, det og Herren Bruhn sjovt nok flere gange både har arrengeret Clinton i Bella Center, haft den ene biks efter den anden som lover guld og grønneskove uden så meget arbejde, men blot man investrerer et lille beløb og så sætter sig tilbage i stolen og venter på at pengene render ind, såeeeeh synes jeg nu nok at det er forholdsvis berettiget.

 

Enig -  man skal ALDRIG dræbe et godt initiativ/en god ide - men nu har han råbt ulv så mange gange -  tror man så på at ulven virkelig kommer denne gang????

Tilmeldt 7. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen. jeg har lige set på nogle helt fantastiske tilbud fra henrik bruhn og har faktisk lige bedt om noget betalings info til clicktrading... nu ser jeg at i mener at han er en fusker.. er det virkelig rigtigt?! det ser ellers SÅÅÅÅ godt ud... kan i ikke nok fortælle mig hvad det er at han gør? det lyder jo ellers sikkert.. 90 dages prøve og 14 dages fuld returret... hvad kan gå galt? vær sød at svare på disse spørgsmål, inden jeg hopper ned i en fælde..(er ikke så god med interfusk)
Tilmeldt 7. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :
men der er da NOGET om snakken.. hvis man så kan tjene 3600 * 24 * 364 ville beløbet jo være= STORT!!  så jeg kan ikke forstå hvorfor han ikke har købt et livs ophold på Burg al Arab i Dubai og så bare sidde med sin lille laptop og tjene styrtene på alle sine ting.. det virker bare så underligt!!!!!!
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Start med at læse denne artikel: Henrik Bruhn

"så jeg kan ikke forstå hvorfor han ikke har købt
et livs ophold på Burg al Arab i Dubai og så bare sidde med sin lille
laptop og tjene styrtene på alle sine ting.. det virker bare så
underligt!!!!!!"

- For der er flere penge i at få dig med i hans forretninger.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Læs lidt om den kære mand her:
http://www.evensite.dk/platinmyass.htm

Og læs lidt om andres meninger om skjulte-skatte her:
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=8335
http://1000kr.dk/17-Hold-dig-fra-Internettets-Skjulte-Skatte.html
http://lifesucks.dk/481
http://debat.jubii.dk/showthread.php?p=8604187

Og hvis du søger på Google finder du mange andre dårlige erfaringer med firmaet, samt manden bag.
Under alle omstændigheder: PAS FOR GUDS SKYLD PÅ MED AT GIVE PENGE TIL MANDEN! Du ser dem aldrig igen.



Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias

 

Jeg vil vælge at sige det på denne måde.

Lad os tage udgangspunkt i, at skjulte skatte er et fuldstændigt legalt foretagende.

Jeg ville/vil ligesom mange andre stadig ikke tage del i den forretning. En legal forretning er ikke nødvendigvis en god forretning og en god forretning vil jeg i al beskedenhed mene, er drevet af en mere kompetent ledelse end Henrik Bruhn.

 

Skjulte skatte er jo en forbrugerklub. Indtjeningen kommer tilsyneladende via google-adds, tricks og fikuser, affiliate aftaler og et 5-niveau baseret multi level marketing system. - Hvad angår netop MLM vil jeg ydermere kaste tvivl på Henrik Bruhns evner til at håndtere dette. - Mig bekendt er han ikke nogen heavy hitter i noget MLM firma; så hvor finder han evnerne til pludselig at drive et sådan foretagende?

 

Som jeg forstår det, så tjener man under alle omstændigheder ikke penge, førend man har haft penge op af lommen. Dette ser jeg umiddelbart ikke noget galt i - bortset fra, at det forceres kraftigt at Skjulte Skatte er en gratis mulighed.
Det er jo gratis for forbrugerne/kunder (dem der signer gratis op). De mennesker der vil tjene penge skal vist betale 1700 kroner og Henrik Bruhn vil jo personligt træne omkr. 100 mennesker for den nette sum af knap en million kroner.

Hvis nogen ved hvor lang tid det tager at træne 100 mennesker, så har jeg et bud på hvor længe Skjulte Skatte overlever. Spøg til side. ;)

Men folk som er i Skjulte Skatte driver i hvert fald MLM forretning og ærligt talt... Så har I valgt et rigtig skidt sted at begynde. Men det er bare min mening.

 

 

Mvh.

 

James

Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære James.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor du du har fra det koster 1700 at tjene penge via sjkulteskatte / forbrugerpenge.dk??

 

Jeg kan fortælle alle at det ikke koster en krone at deltage / tjene penge via produktet, derfor er det også 110 % risiko frit. Det koster først penge hvis man køber et af de menge forbrugertilbud som bliver sendt til medlemmerne, men det er sku det samme som hvis man var medlem at Club Lorry eller lign.

Det er da rigtigt at man tjene penge hvis en i ens downline køber et produkt ( en provision) men så vidt jeg ved så koster det jo ingen penge.??

 

et ex.

-man signer sig op som medlem,

- man får 10 i sin downline.

- Forbrugertilbud formidler et tilbud fra fx. "firma x". "Firma X" har lovet forbrugerpenge en provision ved hvert salg. provision bliver delt mellem den 5 led og forbrugerpenge.

- Dvs er det en fra min downline som køber et produkt, så har jeg ikke haft en krone op af lommen, men kun tjent en skilling, for at skaffe et medlem.

 

Så jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan du kan dømme et produkt du tydeligvis ikke ved noget som helst om, det synes jeg ikke er ret professionelt af dig.

 

mvh

Jørgensen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-01-2007 16:30:36
Forfatter: Jørgensen

Så jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan du kan
dømme et produkt du tydeligvis ikke ved noget som helst om, det synes
jeg ikke er ret professionelt af dig.







Produktet er tvivlsomt, men manden er meget værre end det (se mit link tidligere i tråden)... At stole på en mand, der bevidst har været ude at sige i et interview at han har siddet i fængsel for bedrageri, ser jeg som ufattelig naivt, eller nærmere direkte dumt.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
I mine øjne er det super simpelt. Henrik Bruhn er en ynkelig svindler som elsker at narre penge fra den lille mand. Om man kan tjene sammen med ham eller ej burde være ligegyldigt. Han skal ikke hjælpes eller støttes, han skal tværtimod en tur i spjældet og det må være vores pligt at gøre alle opmærksom på hans natur. Så når vi hører om et sted der har booket ham til et show, film etc. så er det bare om at skrive en mail til arrangøren og spørge om de er klar over at de støtter en kriminel!

Dbh Martin
Side 4 ud af 5 (44 indlæg)