Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge ( gratis )hvad har du at miste.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-10-2006 18:59:42
Forfatter: pbtryk.dk
Torben1329-> Har du også skrevet mails og oprettet ''tilbuddet'' i andre fora på nettet? Det er nemlig ret udbredt p.t. at modtage en mail med denne ''venskabelige'' hilsen eller læse om det på diverse fora, der i den grad ikke relaterer til den slags crap.

Som eksempel kan jeg nævne http://newz.dk/forum/item/67540/ - og det er mildest talt p*sseirriterende med den slags spam, der florerer.

Nu er det sjældent, at jeg får lov til direkte at sige noget til en spammer, men nu, hvor jeg har chancen, vil jeg da gerne stille et par spørgsmål:

1. Hvad går igennem hovedet på folk, der tillader sig at forulempe andre mennesker med deres tilbud om alverdens rigdomme?
2. Siden Henrik Bruhns egen dementi er, at han opfordrer til at folk ikke spammer med budskaber om skjulte-skatte.dk, hvordan kan det så være, at
    a. du gør det alligevel?
    b. der er oprettet et særligt referencenummer i dit link?

Håber på et sagligt svar.

Vh
Peter


Peter nu spørger du dumt. Knægten skal jo være rig i en fart, og med den intelligens han udviser så tyder det lidt på, at han har tilbragt store dele af sin tilværelse under en sten. Derunder møder man ikke mange venner.
I øvrigt så synes jeg da, at det er lidt godt, at nogle fora spammes med denne omgang idioti. Det giver andre mulighed for at fortælle om hvad fusk er og at dette nok er et forsøg på fusk.
Dette kan Google finde og andre som hører Henrik Brunh''s navn kan gennem Google finde nogle af disse debatter og derved forhåbentlig blive lidt klogere... lad os kalde det dagens gode gerning at vi døjer med denne debat :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige fået denne i min inbox:
"Hej Dimitri!
Først og fremmest vil jeg gerne starte med at sige tusind tak for den massive opbakning som alle medlemmer har vist mig og dette system. Vi har nu over 23.000 medlemmer og det hele er sket i løbet af en enkelt uge.
De 2 medlemstilbud vi har sendt ud er gået rigtig godt, og du vil kunne se de første provisioner i morgen eftermiddag under "Pulje". Du kan se medlemstilbudene og de provisioner de giver under "Medlemstilbud" på medlemssiden.
Desværre er systemet også blevet misbrugt af enkelte, og dette tvinger mig til at skærpe reglerne. Fra nu af er det IKKE tilladt at bruge sit unikke ID i nogen forum eller blog indlæg. Sker dette alligevel fra nu af vil det medføre en sletning fra systemet. Jeg ved godt at det ikke er ulovligt at skrive reklame indlæg på folks forum eller blogs, men det er simpelthen ikke derfor de er skabt, og det skaber kun dårlig stemning om systemet. Hvis du allerede har skrevet et indlæg på et forum eller en blog, så hver venlig at slette dit unikke ID fra indlægget.
Jeg har til gengæld intet imod at man bruger AdWords, QXL, PPC , Payd to read, osv. Det er betalte reklamer, og det er helt ok. Jeg gør dog kraftigt opmærksom på at dette jo koster penge at annoncere på den måde, og det er ikke med det formål at systemet er bygget, men om du vælger at gøre det er din egen sag.
Lad mig endnu engang benytte lejligheden til at påpege at du risikerer store problemer hvis du ublu bare sender masse e-mails ud til alle i dit kontaktnet. Folk bliver sure over den slags, så skriv en personlig invitation til dem du kender, det er sådan systemet er bygget op.
Af nye projekter kan jeg fortælle at vi arbejder på en top ti liste over de største medlemstal, og de største personlige sponsoreringer (der vil kun blive vist ID nummer, så det er helt anonymt). Ydermere kommer der i morgen et alternativt unikt link, så man kan undgå at folk bare går ind på hovedsiden og tegner sig op.
Sidst men ikke mindst arbejder jeg på en alternativ e-mail invitation som man kan sende til alle dem der har kritiseret dette system. Heri svarer jeg på kritikken, og det burde kunne få en del flere til at sige ja. Der kommer også en tekstversion af præsentationen senest på fredag.
Kære venner: Der er masser af gode daglige provisioner i vente de næste mange år, systemet er nu gennemtestet og det virker! Endnu en gang tak for den kæmpe tillid du har vist mig ved at deltage i dette system, jeg vil arbejde hårdt på ikke at skuffe dig.
Med venlig hilsen
Henrik
Skjulte Skatte V/Henrik Bruhn
Linaa Bygade 13
Silkeborg
 8600
Denmark"

Nu tolererer Henrik altså ikke længere forumspam ;)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Han er vel blevet træt af, at han gang på gang skal læse at folk syntes han er en idiot og en gemen tyv. Så han vil vel gerne bare snyde folk i skjul ...
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Så længe jeg bliver fri for at blive bombaderet med de pågældende links her på forumet og (forhåbentlig) i min private inbox, er jeg glad.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det synd at der findes nogle folk som stadig vil udnytte andre på den måde, så de folk som har en rigtig MLM forretning kan få gang i butikken....

 

Fatter de ikke at de skader MLM, network marketing, og sådanne slags forretninger?

 

Just my 2 cents.....

 

PS. Jeg har stor respekt for de mennesker som driver seriøs MLM, franchise, eller anden forretning - men det her er direkte bondefangeri......

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 31-10-2006 14:00:55 Forfatter: Dimitri Hardorff
SÅ ER DEN HER: http://www.tradersclub.dk/clicktrading/ (og nej det er ikke et affiliate link :)).

Hvis I har 12.800 + moms liggende I ikke ved hvad I skal bruge, kan I begynde at klikke med Henrik Bruhn :D


 

man kan ikke være for klog hvis man hopper på hans salgs tale:" hvis du kunne tjene 3600 kr. for en udgift på 300 kr og det hele kun tog en enkelt time".. helt ærligt hvis det var så lige til, så kan jeg da ikke forstå hvorfor han ikke har ansat 1000 studerende til at sidde og lave jobbet, de kunne jo sagtens tjene deres løn ind... han er simpelthen den støreste fusker  .. hehe

Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle smamen.

Nu har jeg lige læst tråden gennem og kan ikke lade være med at grine lidt for mig selv....

Hvad fanden er det i har så ondt i røven over?? Den side i linker til http://www.evensite.dk/platinmyass.htm  hvor man skulle kunne se hvor ulykkelige alle hans medlemmer var fordi han skylde dem penge, men nu har alle fået sine penge og siden er lukker ned.

 

Detsuden kan vi heller ikke diskutere om det er rigtigt eller forkert om folk skal have deres penge retur eller ej, for vi har jo ingen ide om at folk rent faktisk har lavet det som han har bedt dem om  for at de skulle kunne få deres penge retur i form af deres retur ret.

 

Nej det det er ikke mig der er Henrik Bruhn og nej jeg er ikke hans ven / kammerat, jeg prøver bare at se tingene lidt anderledes end de fleste, det her det er typisk dansk mentalitet ( at svine folk til der tjener penge)

 

mvh

Lasse Jørgensen


 



Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-11-2006 19:15:10
Forfatter: Jørgensen
det her det er typisk dansk mentalitet ( at svine folk til der tjener penge)


mvh

Lasse Jørgensen





Hvad kalder man så en bedrager og en plattenslager?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-11-2006 20:23:23
Forfatter: Dimitri Hardorff
Hvad kalder man så en bedrager og en plattenslager?
Hæhæ, svar: Henrik Bruhn 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)