Hej aminoer Hvordan er det der med rabatter. Skal alle mennesker kunne få det eller kan man f.eks gøre det sådan at alle aminoer kan få en speciel rabat som jeg så koder ind i mit system. mvh anne |
rabatter
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Anne Fogel - smykker med mod
Hvis du bruger C5 kan jeg give dig et par genveje, hvis det har interesse. EDIT: Generelt kan man sige, at hvis du kan give en struktur på hvordan rabatterne skal gives, kan de fleste systemer håndtere det. Man kan hurtigt komme ud i et sindrigt system som er temmelig uoverskueligt at holde opdateret. |
Hej igen Jeg tror ikke jeg udtrykte mig klart nok ;-) Jeg mente om det var lovligt. Er der ikke noget med at alle skal kunne opnå de samme rabatter eller er det tilbud ?? Håber der er nogen der ved dette Magnus sødt af dig men jeg bruger ikke C5 Anne |
Det er meget populært at give medlemmer osv. rabatter forskellige steder på nettet. I princippet kan alle som læser dit rabat-indlæg på amino også få rabatten, da de bare kan skrive amino som reference eller indtaste den oplyste kode? |
// Jesper Skov
Hej Jesper Jeg ville bare være sikker før jeg begynder at lave rabatordninger. Tak for dit svar Anne |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)