Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælpe Hinanden

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan vi aminoer hjælpe hinanden endnu mere end vi gør i forvejen? nogle ideer ?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:55

er det ikke lidt abstrakt? jeg tænker, du spørger på et forum hvor der eksisterer div former for værktøjer som appelerer til at vi hjælper hinanden osv. så jeg forstår dit spørgsmål som noget abstrakt! tænker du vi skulle lave en loge eller lign (hehe) jeg kan heller ikke helt forholde mig til hvorfor du skulle have lyst til at hjælpe mig, hvis du ikke fandt en interesse i det!

Men jeg syntes intentionen er god. Savner blot noget mere konkret :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hmm har lige læst min kommentar igennem.. hmm den er noget vrøvl -hvis jeg var politiker ville jeg sige at jeg trak den tilbage hehe-

Jeg savner et overblik over virksomhederne her på amino, i en form for tabel eller database eks en jura sektion med revisor og jurister listet med adresse og tlf nr så man nemt og hurtigt kan finde en revisor billige balloner hos ballonmanden eller lign.

Ahhh det var vist en lidt bedre kommentar (væk med de mørke skyer)

Mvh Omar :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:18

Ja det var faktisk en rigtig god ide :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg tror vi kan hjælpe hinanden at tage hensyn , at vi er 42.000  forskellige bruger på dette forum og derved er både nogle der dårlige til at stave f.eks nogle. andre er super dygtige .

Nogle tænker dette er  logiske for alle , med alle tænker ikke ens , så det er vigtigt , at tage hensyn , til hinanden.

at prøve at svare det bedste man kan når nogle kommer med et spørgsmål .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 22:39

Ja det er en rigtig god ide. Jeg har tidligere læst indlæg og svar, hvor jeg nogle måneder efter fik brug for en med disse kompetancer. Men ledte forgæves, fandt ham aldrig.

Så en funktion, hvor det er nemt at finde hinanden, og så kan man altid se hinanden an, hvor aktive hinanden er, hvad man hjælper med, altså hvor ens kompetancer ligger osv..

Måske en ting som kunne laves til Amino plusserne?

Bolden er hermed givet op til Thorborg Geeked

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:39

Jeg kan ikke give dig mere ret, vi må gøre plads til hinanden

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:30

Hej Martin

Det er et godt og særdeles relevant spørgsmål.

Skal vi gøre bedre brug af vores netværk, skal vi nok være bedre til at sende hinanden link til spændende virksomheder. Det kan både være med potentiale for at sælge/købe varer eller ydelser. Det kan også være til gode informative sider.

hilsen Ole

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:13

Hej

Nu er der jo mange måder at hjælpe hinanden på.

En af måderne kunne være at man købte ydelser af hinanden. Der er mange her der spørger om hjælp til det ene og det andet og de fleste får gode svar, men hvor mange har efterfølgende mon været inde på vedkommendes shop eller virksomhed og købt noget?

Jeg har en fornemmelse af, at der findes mange forskellige typer medlemmer her (læs virksomhedsområde) og der er ingen tvivl om, at Amino godt kunne høste mange Plus medlemmer på at etablere en PlusShop som alle Plussere der leverede varer til var medejere af.

En AminoPlusShop kunne også blive Danmarks største NM/MLM firma.

For I princippet kunne I Aminoer jo ligeså godt købe Svanemærkede rengøringsmidler af mig til en langt lavere pris end der findes på markedet, eller kosmetiske produkter eller specielle olier osv osv

Samme kunne gøre sig gældende ved valg af webhost, revisor, julestripper, gulvmopper, snedkerarbejde osv osv osv...

På den måde ville alle nyde godt af et samarbejde, og samtidig nyde godt af et overskud i shoppen, idet x% af overskud tilbagebetales hvert år til medejerne.

Dengang at cd salget var på toppen, så tjente pladeselskaberne millioner og atter millioner på selv at eje selskabet der distribuerede ud til butikkerne.

Nogle ville klart tjene mere og andre klart tjene mindre, afhængigt af hvilke ydelser man sælger, men det ville være en win win situation for alle.

Det kunne hurtigt sprede sig i samfundet, og man kunne så pushe tingene ved at oprette et AminoPlusShop medlemsskab der kostede 299 eller 499 med 20% i affiliate, dermed ville der hurtigt komme penge i kassen til markedsføring og overskudsfordeling.

Det ville gavne på mange mulige måder, også økonomisk.

Mvh

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)