Hejsa engodsag Det er en rigtig god ide, I har der...stort tillykke med det...er det korrekt opfattet, at det udelukkende organisationer og onlinebutikker, der kan optages hos jer eller kan et privat firma uden onlinebutik ligeså være med? |
engodsag.dk - nysgerrigt spørgsmål
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Det ser af en eller anden grund ud til at du ikke har fåete noget svar endnu?! Men du kan goså komme på EnGodSag ved at melde dig ind i sådan en støtte klub for 4k eks. moms om året så vidt jeg husker. Heraf får du så lov til at sende 3k til en vilkårlig organisation efter eget valg. Så vidt jeg ved komme det hele til skatteteknisk at figurer som markedsførings omkosninger så du kan støtte lidt og så trække en stor del af det tilbage. Det du så får ud af at melde dig til er; alle som er medlem på den måde cirkulere på forsiden, altså med periodiske mellemrum kommer ens banner (eller hvad det nu er) på forsiden af www.engodsag.dk. Som selvfølgeligt har en forfærdeligt masse besøgende :) Forresten der er ingen garanti for at det er faktuel viden jeg lige fik nedfældet, det er bare sådan hvad jeg kan huske. Mvh Peder |
Hejsa Kim, beklager det sene svar, men kan jo ikke overvåge alle tråde herinde - og vi har haft nogle lidt travle dage :-) I kan altid skrive direkte til mig på jonathan@engodsag.dk - hvis jeg ikke lige er på Thorborgs gode AMINO forum. Ang. dit spørgsmål så kræver det, at I har online bestilling - ikke nødvendigvis betaling. I kan også som privat firma deltage, men så skal det være igennem vores erhvervsklub, Den Gode Klub - www.engodsag.dk/erhvervsklub. Og til Peder - ja, det var ganske fint forklaret. Takker :-) |
Hejsa Det gør ikke spor...som sagt var det bare et nysgerrigt spørgsmål |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)