er der ingen som har noget viden om dette? |
Stop med at bumpe, det er weekend, og folk har andet at lave. Det er 3. bump på samme dag, ro på!
Kære venner, Til trådstarter: Har du prøvet at google efter de ønskede oplysninger og søgt i tråde her på Amino? God aften til jer. De bedste hilsner
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Kan ikke rigtig uddybe det meget mere.
Jeg står og er ved at lave en hjemmeside, hvor jeg vil samle priserne på en ydelse fra forskellige firmaer. Er det lovligt at skrive det op på min hjemmeside, uden at have deres accept?
hvad hvis man forstiller sig, at jeg ringer rundt til hvert firma og spørger om deres pris? et eksempel kunne være: Århus .... aps tlf 00000000 mindste pris 10.500 kroner Silkeborg... aps tlf 00000000 mindste pris 8.500 kroner
evt et link til deres hjemmeside
ville der være noget ulovligt i dette? på forhånd tak. |
Det var da djævelsk så utålmodig du er, Hr. Andersen. Svaret kommer helt sikkert, men du kunne jo prøve at tage kontakt til nogle af dem der driver nogle prissammenligningssider for at høre om de ved hvad man kan gøre. |
Jeg har en snarlig deadline, og skal vide om jeg skal invester i projektet eller ej. Har virkelig brug for hjælpen- og ja er blevet liiiiiidt utålmodig :) har spurgt rundt, men det er ofte virksomheden, som kommer til dem og ikke omvendt. |
Du kunne jo evt. prøve at tage kontakt til en advokat så - vedkommende kan ihvertfald give dig et hurtigt og korrekt svar :) - At det så koster lidt, det er jo så det når du er lidt utålmodig :) |