Min forretningspartner og jeg søger en dygtig webdesigner/grafiker som kan lave en hjemmeside der indeholder bl.a. 2 individuelle login systemer, database, indbakke system.
Jeg søger en person som vil være interesseret i at have et job i at holde hjemmesiden opdateret, jeg kan udover tilbyde en vis % del i virksomheden for at lave denne opgave, da det er vigtigt for min partner og jeg at den person vi finder også er interesseret i at virksomheden bliver til den succes som den bestemt har potentiale til. Hvilket vi nok bedere vil gøre med en som har en del i virksomheden. Idéen er unik, og der mangler en som denne på markedet, og netop derfor tror vi på succes, samt alle vi har snakket med det om, og forhørt os til tror det vil blive en kæmpe succes.
Jeg har allerede en kanon dygtig grafiker som har lavet et billede af den fremtidige side, og hvordan den skal se ud.
Hvis jeg har fanget din interesse så må du meget gerne skrive til mig på min mail, så kan mere infomation og billede sendes. Er man ikke interesseret i et fremtidig samarbejde så skriv venligst bare en pris på hvad du mener det vil koste at lave sådan et stykke arbejde.
Vi foretrækker dog en som er interesseret i idéen og som gerne vil være en del af virksomheden. Og hvis du bor enten mellem frederikshavn og aarhus eller i KBH vil dette være en fordel, da min partner bor i KBH og jeg i Aalborg.
Ja det skal være en som kan kode hjemmeside, for selve hovede designet er klar, men ville være dejligt hvis personen også måske kunne lave lidt grafik selv, men hvis ikke har jeg en kanon dygtig grafiker som har lavet et billede af selve designet!
Min forretningspartner og jeg søger en dygtig webdesigner/grafiker som kan lave en hjemmeside der indeholder bl.a. 2 individuelle login systemer, database, indbakke system.
Det var sgu ellers noget af en beskrivelse. Overvej hvordan jeres kommende partner på nogen som helst måde kan vurdere hvad der ligger i arbejde her?
Du præcenterer godt nok et firmanavn, men ikke engang fagområde antyder du
Grunden til dette er at jeg helst gerne vil holde selve projektes hovede ide for mig selv og ikke dele det på et forum.. Hvis folk kan det som jeg har beskrevet og de syntes det lyder interessant så kan de kontakte mig, så beskriver jeg gerne i dybere detajler. Men har ikke lyst til at dele vores ide og lade nogen komme os i forkøbet!!
Som sagt så skal man kunne kode hjemmeside, database, og generalt bare have lavet noget før som man kan vise frem, så finder jeg dem jeg syntes om og deler min ide med dem! :)
Det håber jeg folk forstår!
Jeg kan nævne at det har noget med autobrancen at gøre.