Vil du være med i et lokalt netværk som også er landsdækkende, kan du gå ind på www.inspirement.dk Netværksgruppen mødes både i lokale afdelinger, men samtidig er der mulighed for at gøre brug af det landsdækkende netværk via gruppens hjemmeside. Der er også mulighed for at gøre brug af de lokale gruppers arrangementer på tværs af byerne. Netværksgruppen henvender sig især til iværksættere samt små og mellemstore virksomheder, som fokuserer på succes og ønsker at gøre en forskel. |
Ole Brønd:Vil du være med i et lokalt netværk som også er landsdækkende, kan du gå ind på www.inspirement.dk
Netværksgruppen mødes både i lokale afdelinger, men samtidig er der mulighed for at gøre brug af det landsdækkende netværk via gruppens hjemmeside. Der er også mulighed for at gøre brug af de lokale gruppers arrangementer på tværs af byerne.
Netværksgruppen henvender sig især til iværksættere samt små og mellemstore virksomheder, som fokuserer på succes og ønsker at gøre en forskel.
Hej Ole
Jeg har netop besøgt hjemmesiden www.inspirement.dk , og ved første øjekast må jeg give dig ret i, at det ser meget spændende og interessant ud, hvorfor jeg som revisor helt klart vil tilmelde mig.
Jeg kan kun anbefale andre at aflægge denne et besøg, idet der ser ud til, at der er en del nye initiativer for siær iværksættere, men også en god indgangsvinkel for andre virksomheder og deres indehavere.
Med venlig hilsen