Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres vurdering af ny website

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle

 

Jeg har lige oprettet mig som bruger, efter at have fulgt med i diverse spændende debatter og gode råd. Nu har jeg brug for jeres vurdering.

 

Jeg har et firma som hedder SupCard, hvor vi hjælper foreninger - primært idrætsforeninger - med at øge deres indtægter via vores foreningskoncept. Konceptet går ud på at man som forening tilmelder sig på vores side. Derefter tilmelder ens medlemmer/fans/forældre sig med tilknytning til foreningen. Så kan man e-handle og støtte sin forening. Vi tilbyder også diverse sponsorpakker til foreningen, så de nemmere kan hverve nye sponsorer.

 

Vi er ved at opdatere vores hjemmeside. Den gamle hedder www.supcard.dk og den nye ligger pt. på http://supcard.dk.serv003.dynamicsites.dk/. Jeg vil være glad for alle kommentarer mht. førstehåndsindtryk, er den let forståelig m.m. Siden er ikke færdig mht. funktionaliteter.

 

På forhånd tak for hjælpen

 

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Du får lige en meget hurtig fra mig, og det går kun på det visuelle:

1) Fanebladene i toppen kan godt bruge bare en enkelt pixel luft mellem sig, så de ikke går ud i ét. Jeg synes det ser halvdumt ud.
2) Form-felterne er heller ikke alt for kønne. De kan sagtens styles meget mere lækkert så de passer bedre til designet. Og mere luft :)
3) De tegnede karakterer på forsiden skal nedskaleres rigtigt, i stedet for bare at sætte width og height på billederne.

Udover det synes jeg at tingene i venstre side - login og tip en ven - fylder for meget og ens øjne falder automatisk derover fordi man er vant til at menuen er dér. I stedet skal man først klikke et faneblad og så kommer submenuen frem. Jeg tror det ville være bedre at have disse menuer i venstre side og flytte login og en ret ligegyldig funktion som tip en ven (den fortjener i hvert fald ikke sådan en placering) et andet sted hen.

Der er nogle småfejl i layoutet i Firefox, men det er du sikkert allerede opmærksom på.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)