Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Millionsiden

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Så har jeg lagt sidste hånd på det her lille koncept - www.millionsiden.dk

Jeg ville være glad for al form for feedback og især hvis der er nogle der er skrappe til ideer til PR jeg kunne lave for siden :)

De bedste hilsner
Sebastian Gullak

CEO / Partner @ Deducta Online Marketing

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:43
Det virker som om du prøver at tage "æren" for idéen, uden nogen steder at nævne www.milliondollarhomepage.com. Efter min mening er du også gået over stregen mht. inspiration fra det oprindelige site - var jeg indehaver af milliondollarhomepage.com, ville jeg kaste nogle tusinde dollars efter et par advokater, der forhåbentlig kunne vejlede dig lidt om ophavsret m.v.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:43
Starter med at sige... Skide god og original idé Damn, jeg ville ønske jeg fik den først
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 14:45
hehe så den var måske ikke så original alligevel [:0]
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:02

Hmm... det synes jeg ikke du har helt ret i. Som jeg også skriver flere steder, er der hentet masser af inspiration fra andre sider og jeg refererer ikke til milliondollarhomepage nogle steder, eftersom jeg selv synes jeg har lavet nok om på historien mange steder og iøvrit ændret nok i konceptet til at det er holdtbart og ikke en kopi som du siger. Desuden findes der et hav af lignende koncepter i andre lande.

Jeg prøver ikke at tage æren - jeg skriver flere steder at jeg har fået inspiration. At jeg ikke linker direkte til milliondollarhomepage er klart - du ser jo heller ikke mange andre store danske koncepter, der har lavet en god ide fra udlandet med link til den oprindelige ide?

CEO / Partner @ Deducta Online Marketing

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 15:20

Det er godt nok den underligste ide jeg længe har set (kendte ikke milliondollarhomepage). Men selvom det er en kopi så kan jeg kun sige GENIALT! Hvis du kan tjene penge på det (og det kan du åbenbart) så bliv endelig ved.

At man kan sælge pixels ligger dog lidt på højde med at sælge jomfru maria toastbrød på Ebay, men så længe der er penge i det sååååå

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Århus
Tilmeldt 10. Jul 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:30

haha ja - det er satme en underlig ide - og derfor også bare TOTALT FED!! Der gik lige et par minutter før ti-øren faldt hos mig, og jeg fattede hvad det gik ud på.

Hul i at ideen eksisterer i USA - hvis du kan tjene penge på det i DK uden at træde dem over tæerne med copyright osv er det da bare fedt. Det ER jo set før, at man kan lade sig inspirere af ideer fra USA. :-)

Men jeg synes specielt det er fedt, da der er en spøjs historie i konceptet - du kan sikkert få en god portion pr på det. Og med god omtale får du flere besøgende, og med flere besøgende får virksomhederne, der har købt pixels jo faktisk også noget ud af det. :-)

mvh
Søren Arnsbo

Bidt af en gal iværksætter...! :-)

Søren Arnsbo, Stifter og CIO i VoiceArchive

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 15:48
Jeg syns siden er flot, og du kommer garanteret at sælge pixlerne

Siden er ikke helt crossbrowser... den bliver ikke vist korrekt i f.eks. FireFox.

Jeg var inde og kiggede på milliondollarhomepage.com, og der er måske noget tekst der er rimelig direkte oversat. Det kunne du måske kigge lidt på en gang.

Ellers er du extremt hurtigt ude med siden, da milliondollarhomepage.com ikke kom ud før en måned siden.
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:08

Jeg vil ikke forholde mig til hvorvidt du ligger for tæt på den omtalte konkurrent, men ville måske også lige have søgt et lidt andet design på topbaren.  På plussiden tæller så (den umiddelbart unikke) idé med landkortet, den giver ligesom også konceptet en mere nærværende dimension i og med, at man vel vil søge at købe de pixels der matcher rent geografisk.

Jeg har feks. et feriehus som jeg godt kunne finde på at købe nogle pixels til, men som med som mange andre onlinebaserede reklamepladser, vil man jo godt se en fornuftig besøgshistorik, inden man bider på.

I bund og grund er det jo blot gammel vin på nye og mere spændende flasker. Men jeg anser faktisk disse "nye flasker" for at være en så radikalt anderledes måde at sælge reklamer på, at mange medier vil fatte naturlig interesse for dit koncept.

Held og lykke med det.

Mvh

Claus Holm

www.luksusferiehuset.dk

Udlejning af lækkert sommerhus på Sydfyn. Luksusferiehus med spa, sauna, solarie og 10 sovepladser.

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 17:47
Jeg kan da se at Spamfighter og Virusfighter allerede er på millionsiden
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)