Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Millionsiden

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian....

Genialt koncept...det kunne dog være rart med lidt statistik på trafikken, da det jo er reklame...
Jeg tror også der kunne være en god basis for presseomtale, i konceptet.
 
og husk lige at ligge vejen forbi denne tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=115 
 
også dig Claus
 
 

Alt om både i Danmark

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes den ligner for meget milliondollarhomepage :) men hva fanden som de andre siger hvis du kan tjene penge så er den jo god.

 
Jeg tror dog ikke ideen kommer til at gå herhejmme, et er at den holder i USA, noget andet er i lille DK.
 
Da jeg første gang læste om konceptet milliondollarhomepage synes jeg egentlig det var en god ide men uden hold i. For fint nok at man køber 150x50 pixels men de små felter der er 10x10 vil jo aldrig nogensinde blive opdaget når hele kortet er fyldt ud.
 
Derudover kræver det også en del trafik, og hvorfor skulle folk besøge din side mere end en gang? man besøger jo ikke en side for at klikke videre på reklamer, jeg gør ihvertfald ikke.
 
Så derfor mener jeg ikke ideen holder i DK.
 
Udover det så er ideen jo ikke ny :) jeg har set den i langt sjovere og bedre udgaver end bare et fladt område med pixels, men der krævede det nok for meget af annoncørene. Jeg kan selvfølgelig ikke finde links, men det var simpelthen en by bygget af pixels, ( pixel art design ) hvor annoncører så kunne købe en park, kontorbygning what so ever.
 
Det gør den lidt mere fancy at se på, men som konceptet fungerede skulle annoncørene selv bygge disse bygninger og områder i pixel grafik. Og her tror jeg mange står af.
 
Så hvis du har lyst kan du måske udvide ideen lidt Sebastian, så tror jeg måske det kan lykkes.
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 9/29/2005 5:49:40 PM Forfatter: D-Fens

og husk lige at ligge vejen forbi denne tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=115

også dig Claus

Den måtte jo komme - Jeg er noget bundet af priserne hos det bureau jeg samarbejder med, men er ved at se om jeg kan finde ud af noget.
 
/Claus Holm
 
 
Luksussommerhus udlejes på Sydfyn. Både hele uger samt miniferie og weekend.
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved godt at det er lidt off topic (og alligevel ikke), men findes der nogle steder hvor man ligefrem "samler på" tossede internet koncepter? Det kunne jo være meget sjovt at se hvad der eller var derude... hvem ved, måske var der noget man kunne bruge

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg kender ikke noget til omtalte originale side - men jeg synes sq, at det er en fed idé! Og flot side iøvrigt!

Pøj-pøj med det....

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for både ris og ros!!

Tak Niklái mht. at spotte det med Crossbrowser - jeg skulle nu meget gerne have fixet det, så den også virker til Firefox.
 
Jeg arbejder på at få noget statistik på siden, der allerede har haft over 2500 hits siden i torsdags, og jeg mener at have hørt, at nogle af sidere har fået over 100 klik, hvilket må siges at være ok billig markedsføring for dem ifht. andre annoncer... men jeg skulle være ved at have et system klart, der måler det præcise antal klik, så det både er sjovt for annoncører og gæster at se på.
 
Om ideen holder i DK eller ej får vi jo at se :) Personligt synes jeg der er bygget nok på konceptet nu, til at det er en sjov ting at være en del af. F.eks overdrager jeg et medie med denne side, samt de sider millionsiden linker til, til det kongelige bibliotek, så det rent faktisk blir et del af dansk internet historie til skue for generationer langtudi fremtiden :) Og som i kan se, har jeg også tænkt mig at sætte storbyerne på auktion på QXL. Jeg synes at de der ligger på siden allerede har fået en ok trafik, taget den korte periode i betragtning. Spørgsmålet er også, hvor meget jeg kan udbygge ideen, når det først allerede er igang, for så skal jeg jo til at tage hensyn til de annoncører der allerede er, for ikke at træde dem over fødderne.
 
Mikael, jeg kender ikke en side hvor der samles på tossede internet koncepter - men jeg synes at blogge som f.eks. http://www.business-opportunities.biz er meget spændende at læse, og der er vist en del flere af den her slags derude.
 
Til Bjarne, selvfølgelig tar jeg lige vejen forbi  http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=115 og gir en god portion rabat :)
 
Ha en forrygende uge!
Sebastian

CEO / Partner @ Deducta Online Marketing

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)