Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering / test af design og brugervenlighed

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Jeg har haft en tråd tidligere, hvor jeg bad folk teste min side. Her fik jeg mange gode råd etc. Mange af dem har jeg så fulgt og nu mener jeg jo så, at siden er ved at være færdig.

 

Vil i prøve at kigge indenfor på: www.360-design.dk  og komme med Jeres mening?

 

MEGET gerne teste indkøbskurven - om i synes den er let tilgængelig, nem at navigere fra og til, nem at overskue at komme vare i og fra.

Også meget gerne prøve at oprette jer som bruger og bedømme, hvordan dette forløb er - om det er i orden. Her tænker jeg også mht. om det er for besværligt, uoverskueligt etc. eller om det bare er "go kent" :-)

 

Jeg ser meget frem til jeres feedback.

 

Venligst, Jonas

360-design.dk

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag Jonas.


"Opret bruger":
For det første, så syntes jeg det er utrolig svært at finde der hvor man opretter en bruger, fra forsiden?.. Jeg blev nødt til at trykke på "login", og derfra få en fejl, for at finde knappen "opret bruger".. Jeg syntes den skal placeres meget centralt.
Efter man har funde ud af hvor man skal oprette sin bruger, syntes jeg det køre meget smertefrit :).. Der er ikke rigtig nogen af felterne man er i tvivl om, og det hele holdes på en side. Det er sådan set meget godt :)..

Selve designet:
Meget pæn side som sådan. Den er meget lys og dejlig.
Dog syntes jeg at alt grafikken med de "blælker" der er på siden, er lidt for forstyrende. De er der bare lige lidt for mange gange, og har en tendens til at tage opmærksomheden fra dig, iøvrigt meget lækre, produkter.
Hvis du nøjes med at have den effekt du har på bjælkerne, i hovedbanneret, så tror jeg det bliver meget bedre.
De kunne istedet have en helt lys grå til bkælkerne. Det vil bringe meget mere ro over siden, og flytte opmærksomheden over på produkterne, som i sig selv, gør siden utrolig flot :).
Det er godt at du har en røde med inde, nogle meget få steder, for lige at skabe en lille smule kontrast :) ..


Men alt i alt så er den da helt iorden :)..




Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej og tak for dit svar. Det var jo overvejende positivt :-)

 

Ang. "opret bruger" så ved jeg hvad du mener, og det er skam også overvejet. Det er endda med vilje den ikke er benyttet på forsiden, og gjort synlig. Nu ledte du jojo bevist efter den, da du skulle teste den.

Se det fra kundes side, eller din egen, hvis du kom ind på en shop og skulle købe noget. Så var det nok ikke et felt hvor du kunne oprette dig, du ledte efter med det samme??? :-) Så var det nok mere produkter etc.

 

Jeg kender det fra mig selv, når jeg handler, så leder jeg i hvert fald ikke efter det. Går da ud fra at det kommer helt automatisk, når man vil betale :-)

 

Det samme i vores shop. Når man har de produkter man gerne vil have, og vil "gå til kassen" så bliver man bedt om at oprette sig, ELLER indtaste sit brugernavn+password, hvis man tidligere har handlet. Derfor har vi også på forsiden, hvis du lod mærke til det, placeret en LOGIN boks aller øverst, således eksisterende kunder kan logge sig ind med det samme. Jeg håber du forstår hvor jeg vil hen. Det er således ingen kritik af din observation. Prøvede bare lige lidt langfattet at forklare mig :-) Så håber det er lykkes... hehe.

 

ANg. de lidt stærke grå farve, så skyldes det at jeg var bange for, hvis det blev gjort lysere at siden ville blive alt for hvid og klinisk. Men kan da prøve at ekspermentere lidt med farven, da jeg udemærket kan se hvor du vil hen.

 

Mener du også der bør være et decideret logo? u har vi jo egentlig vores logo i form af tekst, men burde det illustreres grafisk også?

 

Mange tak for din kommentar :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
http://www.360-design.dk/catalog/product_info.php?products_id=173

Da jeg prøvede at putte den i kurven, blev jeg bare sendt til indkøbskurven hvor der så står "der er intet i din indkøbskurv". Først når jeg tilføjer den 2. gang, lykkes det - og det er nu gentaget flere gange :-s

Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tommy,

 

Det har jeg intet problem med overhovedet. Den kommer i første gang uden problemer... Hmm.. Synes også jeg har testet alle produkter mht. indkøbskurv på mange forskellige maskiner, styresystemer og både på pc og mac. Her har ingen problemer været....

 

Hvad mente du med det affilliateprogram?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonas,

Jeg kører Windows XP med Firefox 1.5.0.7
Men et tillæg til problemet med ovenstående produkt; jeg kan ikke se, hvordan man vælger hvilken farve, man gerne vil have?

Jeg har sendt en besked til dig. Oppe til højre skulle der gerne stå "Du har 1 privat(e) besked(er)" - der plejer at være en pop-up der gør opmærksom på det.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonas

Først flot side...

Jeg syntes af navigering blandt produkter var noget tung.

Jeg kan dog også at det små billede fylder en del.
Det skyldes højest sandsynligt at det er de "store produktbilleder", som du har tvunget ned i størrelse.
Det er ikke godt stil

De bør laves til en lettere version af originalen

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjarne,

 

Tak for kommentarene.

 

Jeg skal lige være helt med, ang. de små billeder. Mener du billedet der ligger til højre, når man vælger et produkt?

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonas

Det er alle dine produktbilleder det er galt med.

Det er samme fil, som ligger bag alle både store og små billeder.

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Det er nu ikke helt rigtigt. Det er rigtigt, at på nogen / de fleste produkter er produktbilledet og de billeder der kan gøres stor, de samme. Men det er ikke samme fil, og ikke de store billeder jeg har tvunget ned. Jeg har 2 af hvert billeder. Et til produkt og et til stort.

Og de fylder da ikke ret meget synes jeg. De fleste fylder ikke mere end 20-30 kb. Det er i hvert fald ikke noget det ødelægger loading af siden.

 

Og nu har jeg ikke DK's hurtigste forbindelse lige nu, da jeg er flyttet og venter på at min 4096 mbits linie bliver oprettet. Imens har jeg lånt naboens trådløse netværk, som ikker er mere end 128 mbit og her er slet ikke problemer med at loade siden hurtigt. Ved ikke om det var dét du tænkte på, da du mente at billederne var tung / store?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)