Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne Hijack?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor har moderator fjernet linket?

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 19:04

Fik mit svar samtidigt med at jeg trykket "ok"

God idé Anders, havde nu skrevet en pm til OP

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:06

Unavngivet:

Fik mit svar samtidigt med at jeg trykket "ok"

God idé Anders, havde nu skrevet en pm til OP

Jeg tænkte ihvertfald det nok ikke var det smarteste at pensle alt for meget ud, det er jo et ganske godt domæne til en bestemt branche (formoder jeg..)

Så vil det være synd hvis nogen lige falder over tråden på f.eks. google om et par minutter og tænker "haps" Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 19:11

Helt enig :)

Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:27

Jamen når jeg prøver på at bestille domænet så står der:

Du har forsøgt at bestille et domæne, som allerede én gang er bestilt hos One.com, og vi kan derfor ikke gennemføre den ønskede bestilling

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:29

Prøv et andet hotel.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 7. Aug 08
Skrevet kl. 17:14

Jeg har i dag taget kontakt til dk-hostmaster.

Jeg fik at vide at det er min gamle serverudbyder ( Plushost.dk ) som har opsagt domænet d. 14-01-2010 da de åbenbart har stået som registrant på domænet.

Jeg tog ringede til plushost support her til morgen og og sad på vente liste i 20 min og gav op.

Jeg ringede igen kl. 12.00 og sad på venteliste 15 min og gav op.

Der efter ringede jeg til deres salgsafd. og der tog tlf med det samme.

Herren kunne ikke give mig nogen forklaring på hvad der var sket, men at en herre fra support ville ringe mig op kl 16.00.

Kl 16.00 sker der ingen ting kl 16.15 ringer jeg til plushost på support tlf og sider igen på vent i 10 min hvorefter jeg igen giver op og ringer til deres salgstlf og kommer igennem med det samme.

Jeg får at vide at personen som skulle ringe mig op lige er blevet færdig med og snakke med nogle kunder, og jeg kan høre i baggrunden at han siger at han vil gå til sin pind og ringe mig op med det samme.

Personen jeg snakker med, siger at jo hurtiger jeg lægger på jo hurtiger kan han ringe mig op.

Jeg lægger på.

1 min  ,  2 min , 3 min , 4 min , 5 min , 6 min , 7 min , 8 min............................. 20 minutter.

Kl. er nu 16.45 og jeg ringer igen .

Denne gang får jeg en tlf svare " Du har ringet uden for vores åbningstid"  Angry

Jeg vil lige krafig advarre mod disse 3 websites Elitehost.dk , Jay.net, Plushost.dk.

Jeg  har ikke haft andet end problemer siden jeg for 5 år siden begyndte at lege med websider.

Elitehost.dk ( mit allerførste webhotel ) blev opkøbt af Plusthost.dk 01.01.2009 og som nu er igang med at fusionere med Jay.net .

Nogen som har haft problemer med dem.

Tilmeldt 7. Aug 08
Skrevet kl. 17:19
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:25
Tilmeldt 7. Aug 08
Skrevet kl. 17:39

Jeg har nu inviteret Plushost.dk til denne debat, så de kan forsvare sig selv, så jeg håber at de vil modetage invitationen.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)