Hej, har lavet et visuelt katalog kun for webshops, men dog for hele verden, du køber min. en blok af 25x25 pixels til $100 (du kan købe flere hvis du vil have mere opmærksomhed,klik) - blokken vil være synlig de næste 10 år og du kan ændre produkt med dit eget login så mange gange du vil. jeg vil lave SEO for kataloget de næste 10 år og forhåbentlig vil i få en masse trafk over årene og mere opmærksomhed og salg. der er kun 1600 blokke og når alle blokke er solgt vil jeg give 10% til deling mellem 10 heldige webshop ejere til videreudvikling af deres webshop og jeg vil også give 10% til folk i nød. forhåbentlig vil værdien på jeres reklameplads stige over årene når der kommer mere trafik og det bliver et ekslusivt sted for gode webshops med gode produkter. ps ikke alle kan godkendes, der skal være en vis standard i det visuelle og navigering for at kunne blive optaget, det kommer jer alle + evt. besøgende tilgode ii sidste ende all the best vh Thomas Clausen |
Hej, der har været meget stor debat i negativ og pessimistisk karakter i andre forums og det virker som om folk er meget fjendligt indstillet over for dette projekt, så jeg har besluttet at lave det gratis!!
alle webshops kan nu tilmelde sig mit visuelle webshop katalog helt gratis, der er mulighed for at uploade billeder af produkter og en beskrivelse samt få et gratis link til jeres webshop :-)
håber i vil få ekstra trafik :-)
vh Thomas