Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Softwareudvikler søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er en gruppe på Silkeborg Handelsskole, som har faget innovation.

Vi vil udvikle en software, som der skal købes som et års abonnement og installeres fra internettet eller købes som CD-rom hos forhandlere og indlæses på en eller flere computere. Når programmet er åbent skal man kunne starte med at vælge klassetrin og uddannelse, og derefter vil man kunne vælge om man skal bruge kort, eller lave opgaver. Trykker man under kort, skal man kunne trykke på de forskellige verdensdele og se kort derover og få informationer om geografiske, kulturelle, økonomiske og politiske forhold efter behov. Der skal være et søgefelt øverst, hvor man fx kan søge på BNP og der vil derefter komme valgmuligheder frem. Søger man på America, vil man fx få muligheder omkring America og så fremledes.

Study Map som vores produkt kaldes, vises gennem en projekter på smartboard, lærred alle lignende.

Vores produkt er til undervisningsinstitutter bl.a. Gymnasier, Handelsskoler, Folkeskoler osv.

Derfor søger vi en softwareudvikler, som kan svarer os på nogle spørgsmål og give os nogle forskellige priser, såsom:

·         Hvor meget en softwareudvikler skal have for at lave dette produkt

·         Hvor lang tid det vil tage for at udvikle dette produkt

·         Hvor mange softwareudviklere der skal til for at lave dette produkt

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:49

Hej Mikkel,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående Jeres projekt, så vil se, om jeg kan hjælpe Jer lidt på vejSmile

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:59

Lidt mere info vil hjælpe.

jeg går ud fra at i gerne vil holde alt info Offline(altså installaret med programmet)
eller vil i "hoste"informationen ? dette giver jeres app lidt længere levetid.

Går ud fra at jeres kort er tænkt som en smart måde for folk at arbejde med jeres app på ? i Touch tilstand ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)