Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheds konsulent søges.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg er på udkig efter en person som på konsulent basis kunne prøve at følge medarbejderne i vores virksomhed 1 -2 dage.

Opgaven består primært i :

Følge den enkeltes medarbejder dagligdag.

Skrive ned hvad den enkelte gør godt/skidt

Aflevere en rapport om forløbet.

Jeg vil ikke gå så meget i detaljer her, men hvis du skriver en e-mail eller PM til mig kan jeg uddybe det hele.

Hvis der er nogen der kender et firma der gør den slags, må I også gerne lige smide et link.

Det skal være i Fredericia/Vejle området !

Tilmeldt 16. Aug 06
Skrevet kl. 17:18
Er der slet ikke nogen der har noget input til det her ?

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 22:00
Der er et væld af virksomheder og enkeltpersoner som gør sig i den slags. Afhængig af pengepung og organisationens størrelse kan du jo gå efter alt lige fra de store drenge (mckinsey, pa, at kearney osv.) - eller måske en ældre erfaren gut(inde) inden for din branche?

Søg evt. selv efter managementkonsulent - eller organisationskonsulent - og suppler evt. m. branche.

Men. Hvad er det du er ude efter? Arbejder de dårligt? For dumt? Er ledelsen dårlig - eller dum? Eller snyder de? Eller?

/Kristian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46
Hej!

Prøv evt. www.bluedanes.dk, som jeg har haft samarbejde med i anden forbindelse.

Peter 

Tilmeldt 16. Aug 06
Skrevet kl. 10:41
Tak, det hjalp med lidt input fra jer :0)
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:15

Hej,

Har du fundet samarbejdspartner - ellers kontakt mig på mbj@vimex.dk Måske kan jeg hjælpe dig. Er bosidende i Vejle.

Mvh

Mona Boesen Jensen

Vimex Aps

Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:32
Det hjælper da ikke at hyre en person til 1-2 dage. Ansæt en HR konsulent, som kan kigge på jeres arbejde i over længere tid.. Jeg ville da sige 1 måned også få ham til at lave diverse beregninger, også lad personen drøfte dette med dig.

Hvis du tænker mere på om hvordan medarbejderne har det, så synes jeg at du burde indkalde til samtale med den enkelte person.. Måske dig eller en anden.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:39

Hej Stephen,

Det er ikke mig der søger en konsulent - jeg tilbyder min hjælp - men har ikke hørt om der er interesse for det

Mona

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:28
Hej ForceTronix

Kunne du ikke redegøre for, hvad problemet, som skal løses består i?

Det er jo lidt vanskeligt at læse, om du har behov for en lean-konsulent (så kender jeg en, der bor i Horsens), eller en strategi-ekspert (så kender jeg en, som bor i Vejle). Men dybest set, så er bopælen vel heller ikke relevant, det er i højere grad et spørgsmål om at finde de rigtige kompetencer, til at løse netop jeres udfordring.

mvh

Claus

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 20:51
Jeg kender en der er fantastisk til træning af medarbejdere. Han er en kæmpe motivator for den enkelte medarbejder.

Han har trænet flere af mine folk. Bl.a. sælgere, lagerchef, webmaster. Send mig en mail, hvis du er interesseret.......han er pisse effektiv og prisen er god

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)