Der er et væld af virksomheder og enkeltpersoner som gør sig i den slags. Afhængig af pengepung og organisationens størrelse kan du jo gå efter alt lige fra de store drenge (mckinsey, pa, at kearney osv.) - eller måske en ældre erfaren gut(inde) inden for din branche?
Søg evt. selv efter managementkonsulent - eller organisationskonsulent - og suppler evt. m. branche.
Men. Hvad er det du er ude efter? Arbejder de dårligt? For dumt? Er ledelsen dårlig - eller dum? Eller snyder de? Eller?
Det hjælper da ikke at hyre en person til 1-2 dage. Ansæt en HR konsulent, som kan kigge på jeres arbejde i over længere tid.. Jeg ville da sige 1 måned også få ham til at lave diverse beregninger, også lad personen drøfte dette med dig.
Hvis du tænker mere på om hvordan medarbejderne har det, så synes jeg at du burde indkalde til samtale med den enkelte person.. Måske dig eller en anden.
Kunne du ikke redegøre for, hvad problemet, som skal løses består i?
Det er jo lidt vanskeligt at læse, om du har behov for en lean-konsulent (så kender jeg en, der bor i Horsens), eller en strategi-ekspert (så kender jeg en, som bor i Vejle). Men dybest set, så er bopælen vel heller ikke relevant, det er i højere grad et spørgsmål om at finde de rigtige kompetencer, til at løse netop jeres udfordring.
Jeg kender en der er fantastisk til træning af medarbejdere. Han er en kæmpe motivator for den enkelte medarbejder.
Han har trænet flere af mine folk. Bl.a. sælgere, lagerchef, webmaster. Send mig en mail, hvis du er interesseret.......han er pisse effektiv og prisen er god