Jeg er på udkig efter et program til udsendelse af et spørgeskema til mine kunder via email. Da der vil gå lang tid inde jeg får brug for igen at udsende et spørgeskema, er jeg ikke interesseret i at investere en større formue.
Jeg har fundet frem til Easy Survey fra MAPILab. Det har nogle gode egenskaber, problemet er bare at jeg ikke kan få det til at virke. Jeg kan ikke få nogen support fra firmaet, med mindre jeg køber programmet og jeg vil ikke købe programmet, med mindre jeg ved at det vil virke på min computer.
Har I et godt forslag? |
I DK findes Globase.dk - som jeg bestemt IKKE kan anbefale...det var en frygtelig oplevelse at være i deres kløer, jeg var sq lige ved at miste mit job på den historie.
Internationalt har jeg fundet et billigt alternativ til den mindre virksomhed på www.benchmarkemail.com - jeg har brugt dem i mange tilfælde og hvis din DB er mindre end 10k modtagere så er det et super system.
De er begge ASP løsninger, altså uden du behøver at installere noget på din PC. Du kan bagefter segmentere på baggrund af de svar som du har fået i din survey.
:)
d.