Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Driveudstilling - nyt site med udstillingssystemer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Så er vi endelig gået i luften med en ny shop, der kun sælger udstillingssystemer - hvad synes i?

Gunden til vi har åbnet den er at der findes rigtig mange af disse på internettet, bare ikke nogen som har gjort det rigtigt. Og nu er muligheden så også, at man kan handle dem direkte på nettet!

Det ville være super dejligt hvis i ville komme med noget feedback!

Rigtig god aften til jer alle!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:33

fjern der stå velkommen for google ser kun de første 65 tegn

<title>Velkommen til Drive udstilling - alt indenfor udstillingsystemer til messestande og systemer til at udbrede dit budskab</title>

Skal man log in for at købe en vare , der stå opret bruger ,jeg fandt efterfølgende udad dette ikke behøves , da jeg har prøvet at købe en vare . på jeres webshops .

skal man betale fragt oveni varen , dette synes jeg godt  , i kunne tilbyde som service det er jo dyrere vare , 100 kr. rabat er nok ikke det der vælter det hele.'

betingelse side , kunne jeg ikke finde på siden , har i ingen købs betingelser på siden ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 00:28

Jeg skrev følgende tanker ned i Notepad mens jeg testede siden. Jeg har ikke censureret eller gennemtænkt det.

- - -

Jeg lægger en brochureholder i kurven som koster 1249, og i kurven bliver det pludselig 1661 kr?!?!
Selvom det nok er moms-problemer what the fuck

Selve shop-delen virker rigtig godt

Flot design

Virkelig gennemført side som virker

Grafik afdeling: Jeg forstår ikke helt hvad det handler om ved en hurtig gennemlæsning

Nyheder: 2 Måneder gammel besked også intet nyt skræmmer mig

Produkter: Hvad fuck er de forskellige ting? Jeg har ingen ide hvad en roll-up er

Hvor er min "Kontakt" menu under "Sådan bestiller du"

Famne fedt den husker mine oplysninger fra før når jeg trykker "Opret bruger"

"Sådan bestiller du" - jeg vil have det grafisk når klokken er halv 1

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 10:26

Mikael christiansen:

fjern der stå velkommen for google ser kun de første 65 tegn

<title>Velkommen til Drive udstilling - alt indenfor udstillingsystemer til messestande og systemer til at udbrede dit budskab</title>

Skal man log in for at købe en vare , der stå opret bruger ,jeg fandt efterfølgende udad dette ikke behøves , da jeg har prøvet at købe en vare . på jeres webshops .

skal man betale fragt oveni varen , dette synes jeg godt  , i kunne tilbyde som service det er jo dyrere vare , 100 kr. rabat er nok ikke det der vælter det hele.'

betingelse side , kunne jeg ikke finde på siden , har i ingen købs betingelser på siden ?

Hej Mikael,

Først, 1000 tak for feedbacken.

Man skal ikke logge ind, det er så du har muligheden for at gennme en liste af vare, hvis du ikke vil købe med det samme.

Vores produkter er faktisk rigtig billig i forhold til vores konkurranter, så vi bliver nød til at tage fragt. Og varene er ikke dyre, det er bare mange penge, for nogen af dem ;)

Betingelserne er under information på forsiden, og du skal også acceptere vores betingelser for at kunne bekræfte din ordre. 

Rigtig god dag! 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 10:30

Lars Holdgaard:

Jeg skrev følgende tanker ned i Notepad mens jeg testede siden. Jeg har ikke censureret eller gennemtænkt det.

- - -

Jeg lægger en brochureholder i kurven som koster 1249, og i kurven bliver det pludselig 1661 kr?!?!
Selvom det nok er moms-problemer what the fuck

Selve shop-delen virker rigtig godt

Flot design

Virkelig gennemført side som virker

Grafik afdeling: Jeg forstår ikke helt hvad det handler om ved en hurtig gennemlæsning

Nyheder: 2 Måneder gammel besked også intet nyt skræmmer mig

Produkter: Hvad fuck er de forskellige ting? Jeg har ingen ide hvad en roll-up er

Hvor er min "Kontakt" menu under "Sådan bestiller du"

Famne fedt den husker mine oplysninger fra før når jeg trykker "Opret bruger"

Hej Lars,

Mange tak for din feedback og ros ;)

Det er momsen, som bliver lagt oven i, men det skal vi lige have rettet, så det først bliver til sidst.

Der bliver jo beskrevet på siden at det er udstillingssystemer til din messestand som vi sælger, og der er også vist et billede under produktet roll-up?

Jeg har flyttet kontakt fra informationer til forsiden :)

Hvad mener du med?

Lars Holdgaard:

God dag!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)