Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor finder man gode fodboldrejse hjemmesider??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en hjemmeside som kan arrangere en fodboldrejse til madrid, hvad for en hjemmeside synes du at jeg skal benytte?

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du nogen som kan arrangere en rejse i samarbejde med dig, eller nogen som allerede tilbyder rejser? Dit spørgsmål kan tolkes på begge måder nemlig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 8. Sep 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan klart anbefale at arrangere turen selv.

 

Find flybilletter og hotel på nettet.

Billetter kan købes på Real Madrids hjemmeside (hvis det er dem i vil se). Vi har også købt billetter på stadion på kampdagen - men det afhænger lidt af modstanderen. Hvis i er flere/mange der skal sidde sammen bør i også købe billetterne hjemmefra.

 

Vores erfaringer er at det er billigere at arrangere turen selv.

 

God fornøjelse...:-)

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

nogen som allerede tilbyder rejser..tak for henvendelserne..

Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

- Så har Hr. Madsen hér også lige fået en profil på Amino.dk. Tænk, at dét gode danske navn stadig var ledigt...

Undskyld sidespringet og tilbage til trådens emne: Jeg har en lille hygge-/testblog vedr. sommerens fodbold-VM i Sydafrika, og der er også lidt om fodboldrejser mv. - selv om Sydafrika selvfølgelig ikke er helt det samme som Spanien.

Sneak a peek, her: http://tranbjerg.blogspot.com/

- Jow, og der skal nok komme mange flere poster de kommende dage/uger/måneder. Arbejder også lige på diverse mulige indtægtskilder (skal så også have lavet nogle rigtige sites om forskellige emner; men Blogger kan være ok start).

Tak for et godt site til Morten Tuborg - det er ikke et navn, man går fejl af! Smile

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Spies ser faktisk ud til at have et godt koncept, hvor fodbolden er i centrum og ikke så meget andet udenom. Priserne ser da også ganske fornuftige ud. I Europa giver det jo god mening med sådan en sviptur.

Omvendt vil man nok gerne se lidt af nabolaget, når man er i Sydafrika (selv om store områder desværre er lidt farlige - man har jo bl.a. lavet særlige "sikkerhedszoner" til fodboldturisterne [note to self: blogemne]).

Vedr. fodboldturisme, så berettes det jo, at da Skotland kvalificerede sig til Argentina 1978, så opstod der den samme eufori som i Danmark nogle år senere. Alle skulle bare støtte de skotske drenge. Og godt nok er skotter nærige; men de er ikke specielt rige; faktisk kom mange fans fra trøstesløse, arbejdsløshedsramte skibsværfts- og minebyer. Men afsted skulle de. Så det var noget med en dæksplads på en kvægtransport til Amerika. Herefter på tommelfingeren eller lign. 10.000km gennem Sydamerika på lykke og fromme

- Og så røg det skotske landshold ud så hurtigt det var muligt, efter første runde. Sad Lang tur hjem...

Retfærdigvis må det siges, at skotterne kæmpede bravt; slog Holland 3-2 og røg ud på en dårligere målscore end samme.

Men fodboldturisme behøver altså ikke at være et rent martyrium...

 

 

 

 

Tilmeldt 18. Jan 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rejsen:

Selve rejsen og hotel køber du igennem denne side: www.rejsefeber.dk

Jeg har brugt en del sider f.eks. momondo.com - men rejsefeber har virkelig overrasket mig. Prøv selv at test den... smid evt. feedback her i tråden.

Billetterne:

Billetterne køber du direkte på klubbens side. Dette kan gøres når vi snakker de helt store klubber som møder en lidt mindre modstander. Skal du ind og se topkampe bliver du nød til at tage fat i en mellemmand. Feks. Arte Udland. Så kommer du også til at betale 2-3000 DKK for billetterne. Men så taler vi også om feks. Real Madrid - Barca. Hvis du vil se Real mod f.eks Tennerife kan du slippe med 200-300 DKK.

Det billigste fodbold ser man i Serie A, her efter Spanien og til sidst England. 

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)