Jeg søger en investor / partner som i forvejen kender til det erotiske marked. Netop nu lanceres et helt nyt koncept i Danmark, indenfor LIVE erotisk video, hvor personen som har betalt for en given periode, kan se og høre pigen - uanset hvor han eller hun er. Konceptet er klar til start og starter stille op nu, det er ideen at det skal lanceres i hele Skandinavien, inden foråret 2010. Jeg søger en person som er interesseret i at blive en del af dette koncept, og helst en som kender den erotiske branche godt. Eller en som er interesseret i at arbejde med dette marked. Det vi søger hos en investor/partner, er kapital til at styrke marketing og salget fra starten, så virksomheden kan vokse hurtigt og udvikle sig til flere lande. Der er et STORT marked for vores produkter og der er hidtil ikke andre i Danmark, indenfor dette område koncept. Send en email til: ovesenc@gmail.com og jeg vil komme tilbage med oplysninger om konceptet, ideen med videre. Ser frem til at høre fra dig. :-) Claus |
Investor/partner til nyt erotisk koncept
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)