Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøv at kig

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Ved godt at der findes tusinde af åndssvage mlm sider. Men er der ikke lidt logik i denne her???

 

Prøv at kig og meld tilbage hvad i syntes om deres ide!!!

 

Her er et link til siden:

http://www.skjulte-skatte.dk/8961/




 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
For dælen nu må i sgu stoppe det der.

Det er nummer 3 der smider det link, hver med jeres egen ref.

Brug søgefunktionen og læs de folks holdninger, istedet for bare at brase ind og smide et link.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm.. Kunne vi ikke prøve at stoppe alt det der med www.skjulte-skatte.dk , her på amino ?? hehe..


Jaaaah, det lyder godt at tjene millioner, uden at røre en finger !! hehe..
Men Naaaaarrjj.. Det tror I sku da ikke på, gør I ?? hehe.. Nej.. Tænkte det nok..

Det er så meget pyramidespil som det kan blive !!..

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, det er ikke pyramidespil. Ting kan sagtens være dårlige alligevel.

Henrik Bruhn har faktisk ret, når han siger, at pyramidespil jf. definitionen kendetegnes ved, at hvervning er den primære aktivitet, at der ikke er noget håndgribeligt produkt, og at midlerne kommer fra medlemmernes egne indskud. Et ret godt trick, fordi han med faktuel viden sikkert når en masse af de personer, der er skeptiske. Han lyver nemlig ikke, selvom han overdriver en del (læs eventuelt mere om det i mit andet indlæg).

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-10-2006 16:18:37 Forfatter:Teller78

Hej!


Ved godt at der findes tusinde af åndssvage mlm sider. Men er der ikke lidt logik i denne her???


Prøv at kig og meld tilbage hvad i syntes om deres ide!!!


Her er et link til siden:



   

 

Hej Teller

 

Personligt vil jeg mene, at der er langt større risiko i SS fremfor ét mere etaleret MLM firma.

Dertil bygger indtjeningen såvidt jeg hører i høj grad på affiliate programmer og IKKE MLM. - MLM synes at være systemet der skal "samle" alle de mennesker der PÅ EGEN HÅND skal ud og finde, samt vurdere hvilke affiliate aftaler der er gode for dem.

 

Eftersom dette firma er ganske nyt af dato, så får Henrik Bruhn brug for nogen forgangsmænd og hvem er det?

Såvidt jeg kan se, så vil han finde disse blandt de 100 mennesker der skal betale mellem 7,5-9000 kroner for personligt at blive oplært. Hvad de lærer ved jeg ikke.

 

Det er svært at sige hvad det bliver til. Men det er ikke særlig reelt at sige, at der er mere logik i dette end de andre MLM koncepter. -Det er snarrere ideen leveres lidt "bedre" eller mere nemt forståelig - på dansk og med lydspor og uden nævnværdige detaljer om, hvordan en MLM forretning skal drives.

 

Jeg ville nok vælge at se mig ganske tilfreds med det gratis medlemskab indtil videre i hvert fald.

De som mangler en mulighed vil nok se anderledes på det og det er jo ikke jordens undergang, at prøve det af.

 

 

Mvh.

 

James

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Som jeg har sagt før. De tumper der hopper på det, fortjener Henrik Bruhn og omvendt...

Dbh Martin
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Henrik Bruhn. Var det ikke ham der for et stykke tid siden annoncerede med helsidesannoncer i Metro/Urban for sine adsense/words kurser ?

Her kunne man også tjene en hel masse penge ved at følge hans specielle strategi (køb billig trafik med adwords og få folk til at klikke på adsenselinks) .

Det er da flinkt af ham at sælge disse guldkorn i stedet for at tjene penge på dem selv :)

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-10-2006 18:43:36 Forfatter: James [QUOTE]Dato: 22-10-2006 16:18:37 Forfatter:Teller78
De som mangler en mulighed vil nok se anderledes på det og det er jo ikke jordens undergang, at prøve det af.

 

Jeg vil gerne stryge sidste bemærkning.

 

Det er klart bedst at lade det være.

 

Mvh.

 

James

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-10-2006 19:30:33 Forfatter: Martin Thorborg Som jeg har sagt før. De tumper der hopper på det, fortjener Henrik Bruhn og omvendt...

Dbh Martin

 

Uanset hvad... så man da konstatere at skjulte-skatte.dk florere overalt - og såfremt affialiate IDs er fortløbende er der jo langt over 10.000 koblet på.... 10.000 personer der kan bruges til et-og-andet.... ;-)

 

 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)