Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktions firma til simpel elektronik søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle her inde på Amino.

Jeg har for nyligt "opfundet" en banebrydende ide som består af simpel teknik der inbygges.
Ville høre om i kunne hjælpe mig med at finde et produktions firma enten i udlandet eller danmark.
Hvillet er smartest, at finde en virksomhed som kan producere mit produkt,
eller hvordan jeg evt. (hvis kapitalen holder til det) opstarter et produktions firma i udlandet.

Jeg søger stadigvæk flere investorer hvis i skulle falde over dette indlæg.  

Med venlig hilsen

Steffen Petersen

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Hvis det er et simplet produkt, så gå igang med at patenterer dette, det skal gøres inden for et år efter du var færdig med din opfindelse. Der er idag fælles EU patent så dette er nemt at søge,men skal du havde verdens patent på din opfindelse så er det en kæmpe udfordring da alle lade næsten har forskellige krav.

Alt krævne til dig produkt er kan det laves i ASIEN, Thailand, Kina eller Taiwan, men hvis det er hightech så kunne Europa stadigt være stedet, HTC producere deres touchscreen telefoner i Finland.

Er der kød på kan jeg finde en producent som egner sig.

Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

 

Fra Gedved
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tidligere arbejdet for en virksomhed der brugte BB Electronics i Horsens som leverandør. De laver den slags, men der er sikkert mange andre også herhjemme. Prisen kan du sikkert finde billigere i fjernøsten, men der jo mange andre parametre i den sammenhæng.

Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Det ville hjælpe mægtigt hvis du kunne være lidt mere specifik om dit produkt. Jeg ved at du sikkert vil holde kortene helt inde til kroppen, men er det mekanik, elektronik eller noget helt andet? Alle informationer som ikke afslører hvad du beskæftiger dig med vil gavne hvis du skal finde nogen der kan hjælpe dig.

mvh

Per Hansen

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen.

Jeg har en baggrund fra elektronikbranchen og har arbejdet i den i en række år.

Der findes mange (store som små) elektronikproducenter i Danmark, og jeg kan anbefale dig at kikke på følgende;

  • HP Elektronikmontage
  • Hamann Elektronik
  • Zoma Elektronik
  • Crysberg
  • Alpha Elektronik
  • BB Elektronik
  • Printtronic
  • m.fl...

Hvis du har nogle mere konkrete spørgsmål, er du velkommen til skrive til mig på tm@virksomhedsguide.net

Mvh Thor Mønsted

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Hvis du bruger "de gule sider" kan du søge sådan

Hvad = Elektronik ... Hvor = Sønderborg, hvor sønderborg kan udskiftes med et område du evt. bor i .

Jeg valgte at bruge Sønderborg, da Sønderborg er kendt for at have mange firmaer der arbejder som underleverandør indenfor fremstilling af print og andet elektronik produktion.

Mvh
juul

Fra Zielona Gora
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg ved det er længe siden du skrev dette indlæg, men hvis du stadig mangler en producent, så har jeg en del kontakter i Polen der kan hjælpe, du kan kontakte mig via. www.poldecco.eu, min mailadresse er k.petersen@poldecco.eu

venlig hilsen

Kim

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)